ایکس باکس

ایکس باکس. یکی از معروف ترین و محبوب ترین برند های دنیا. برندی که توانسته است در زمینه مربوط به گیم، به خوبی خود را اثبات کند. کنسول های این برند را میتوان جدی ترین رقیب برای پلی استیشن دانست.

ویژگی های عالی هر نسل. قدرت بسیار بالای آنها. امکانات منحصر به فرد Xbox و به ویژه بازی های انحصاری. همه از عواملی هستند که باعث شهرت و محبوبیت Xbox هستند. بازی هایی همچون: Forza Horizon و Forza Motorsport و Halo و بسیاری دیگر. همه از بازی های انحصاری این کنسول می باشند.
اما بعد از مدت ها انتظار نسل جدید این کنسول در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. گویا این نسل توانسته است همه از جمله خود شرکت مایکروسافت را غافلگیر کند. نسل جدید یا در واقع نسل های جدید این کنسول تحت عناوین Xbox Series X و Xbox Series S معرفی شدند.
همانطور که مدیر عامل این برند، اقای اسپنسر اعلام کرده بود، کنسول های جدید مایکروسافت بسیار موفق عمل کرده اند. این کنسول ها توانستند بزرگترین افتتاحیه ایکس باکس را از آن خود کنند. باید این موضوع را در نظر بگیریم که این افتتاحیه با وجود ویروس کرونا توانست همچین رکوردی بزند.
در این مطلب میپردازیم به خبری جدید درباره سرویس گیم پس ایکس باکس و پلی استیشن پلاس. در ادامه با ما همراه باشید.

اعتراف سونی به برتری سرویس Xbox Game Pass بر Ps Plus

شرکت سونی در جدید ترین بیانیه خود در پاسخ به نهاد تنظیم بازار و رقابت بریتانیا اعلام کرد که مایکروسافت در زمینه سرویس گیم پس ابکس باکس کاملا نسبت به سرویس پلی استیشن پلاس برتری دارد و در این زمینه از سونی بهتر است.

سونی اینگونه اعلام کرد که:

“بی شک سرویس Game Pass از لحاظ در احتیار داشتن سهم بازار، بسیار بالاتر از سرویس PlayStation Plus میباشد”

شرکت Sony این بیانیه را به عنوان قسمتی از دلایل خود برای جلوگیری از معامله اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت صادر کرد و ادعا میکند که انگیزه شرکت میاکروسافت از این معامله، افزایش قیمت بازی های کالاف دیوتی میباشد.

همچنین در ادامه بیانیه خود اینطور بیان کرد که Microsoft قصد دارد با انجام این معامله، کیفیت سری بازی های Call of Duty را بر روی پلتفرم های دیگر پایین بیاورد و بازی اصلی را تنها برای کاربران خود در دسترس قرار دهد. طبق ادعای این شرکت مایکروسافت با عرضه بازی های کالاف دیوتی با قیمت نا معقول در سرویس پلی استیشن پلاس، قدمی برای انحصاری کردن این عنوان بر میدارد.

این آخرین تلاش های شرکت سونی برای جلوگیری از این معامله بزرگ شرکت مایکروسافت میباشد. در حالی که کمتر از دو ماه تا نهایی شدن این معامله باقیست.

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.