ایکس باکس

 

ایکس باکس. یکی از معروف ترین و محبوب ترین برند های دنیا. برندی که توانست در زمینه مربوط به گیم، به خوبی خود را اثبات کند. کنسول های این برند را میتوان جدی ترین رقیب برای پلی استیشن دانست.

ویژگی های عالی هر نسل. قدرت بسیار بالای آنها. امکانات منحصر به فرد Xbox و به ویژه بازی های انحصاری. همه از عواملی هستند که باعث شهرت و محبوبیت Xbox هستند. بازی هایی همچون: Forza Horizon و Forza Motorsport و Halo و بسیاری دیگر. همه از بازی های انحصاری این کنسول می باشند.
اما بعد از مدت ها انتظار نسل جدید این کنسول در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. گویا این نسل توانست همه از جمله خود شرکت مایکروسافت را غافلگیر کند. نسل جدید یا در واقع نسل های جدید این کنسول تحت عناوین Xbox Series X و Xbox Series S معرفی شدند.
همانطور که مدیر عامل این برند، اقای اسپنسر اعلام کرده بود، کنسول های جدید مایکروسافت بسیار موفق عمل کرده اند. این کنسول ها توانسته اند بزرگترین افتتاحیه ایکس باکس را از آن خود کنند. باید این موضوع را در نظر بگیریم که این افتتاحیه با وجود ویروس کرونا توانست همچین رکوردی بزند.
در این مطلب میپردازیم به خبری جدید درباره کنترلر جدید ایکس باکس. در ادامه با ما همراه باشید.

رنگ بندی های جدید کنترلر Xbox Elite Series 2 رونمایی شدند

شرکت مایکروسافت به تازگی به صورت رسمی از رنگ های جدید کنترلر ایکس باکس رونمایی کرد. این شرکت در Xbox Design Lab از این 16 رنگ جدید رونمایی کرد.

در واقع این رنگ بندی ها شامل 16 رنگ برای قاب جلو و عقب و 12 رنگ برای دکمه های ABXY میباشد. علاوه بر آن ها نیز 17 رنگ جانبی برای پدال های پشت و 25 رنگ برای سایر اقسام کنترلر در دسترس کاربران خواهد بود.

در کنترلر جدید شما میتوانید علاوه بر رنگ هایی همچون صورتی، قرمز و آبی، رنگ هایی ویژه همچون ست تمام مشکی حتی برای دکمه های ABXY نیز مشاهده کنید. کاربرانی که علاقه دارند، میتوانند با مراجعه به Xbox Design Lab کنترلر خود را کاملا با سلیقه خود سفارش دهند و حتی رنگ کوچکترین اجزای آنرا شخصی سازی کنند. همچنین در کنار تمامی این رنگ ها و حالت ها، شرکت مایکروسافت یک مجموعه Inspired By نیز به صورت پیشنهادی به شما معرفی میکند که در آن، رنگ های کنترلر بر اساس بازی ها و شخصیت های مطرح عناوین وجود خواهد داشت.

کنترلر Xbox Elite Series 2 هم اکنون با قیمت 149.99 دلار در وبسایت رسمی این شرکت موجود میباشد. در کنار آن نیز شما قادر خواهید بود اجزای جدید و مجزا همچون Thumbsticks اضافی و پک D-pad و بسیاری دیگر را سفارش دهید.

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.