Call of Duty

 

اگر از طرفداران بازی های تفنگی باشید، حتما تا کنون اسم بازی Call of Duty را شنیده اید. این بازی ها از ابتدا تا کنون برای بسیاری خاطره انگیز بوده اند. بازیکنان با هر نسل جدید از این مجموعه، با ویژگی های جدید آن هیجان زده میشوند. از زمان انتشار اولین سری از این مجموعه تا به الان، این بازی ها توانستند نظرات مثبت بسیاری را به خود جلب کنند.

سری بازی های COD همیشه خط داستانی زیبایی داشته اند. یکی از دلایل اصلی جذابیت این بازی ها هم همین داستان آنها است. اکنون نیز با ورود نسل جدید این بازی یعنی Modern Warfare 2 و Warzone 2، توجه های بیشتری جذب این عنوان شده است
شاید نسخه های Warzone و Modern Warfare کالاف دیوتی را قبلا تجربه کرده باشید. اکنون کاربران با اخرین آپدیت این دو نسل بر روی ایکس باکس سری ایکس متوجه موضوعی شدند. آن هم این است که این بازی های کالاف دیوتی توانایی اجرا با نرخ تصویر ۱۲۰ فریم بر ثانیه را دارد. این میتواند یک خبر فوق العاده باشد. البته نکته جالب این است که این ویژگی در لیست تغییرات مذکور از سوی اکتیویژن ذکر نشد.
سری بازی های Call of Duty همیشه مشخصات گرافیکی خوبی داشته اند. اما اکنون با این مشخصات، حتی بهتر از قبل میباشند.
در این مطلب میپردازیم به خبری جدید درباره بازی Call of Duty Warzone 2. در ادامه با ما همراه باشید.

احتمال عرضه مپ Resurgence برای نسل دوم کالاف دیوتی وارزون

بر اساس خبر جددی که اخیرا منتشر شد متوجه شدیم که احتمال میرود مپ Resurgence به بازی Call of Duty Warzone 2 اضافه شود. بازی ای که توانست در مدت کوتاهی پس از انتشار، به محبوبیت بالایی میان کاربران دست پیدا کند. هرچند که برخی از تغییرات و ویژگی های جدید این عنوان برای برخی از بازیکنان قابل قبول نمیباشد. اما به هر حال شاهد استقبال خوبی از این بازی میباشیم.

در نسخه اول این بازی به لطف مپ Rebirth Island و حالت Resurgence، کاربران جنگ هایی سریع و دشوار را تجربه میکردند. شیوه این حالت هم اینگونه بود که اگر در تیم شما حتی یک نفر هم زنده باشد، بقیه اعضای تیم میتوانند یک دقیقه پس از مرگ به بازی برگردند و هرچه به انتها نزدیک تر میشدید این کار سخت تر میشد. در واقع این مپ با این حالت این امکان را به بازیکنان میداد که در فضایی متراکم، دائما در حال جنگیدن باشند.

اکنون نیز بر اساس اعلام رسانه Insider Gaming، دو منبع داخلی شرکت اکتیویژن اعلام کردند که بازیکنان در Warzone 2 نیز میتوانند در فصل دوم این بازی، یک مپ Resurgence جدید را تجربه کنند. این دو منبع اطلاعات زیادی را افشا نکردند و صرفا در این حد میدانیم که در فصل دوم بازی که در ماه فوریه عرضه میشود شاهد این حالت خواهیم بود و همچنین انتظار میرود که محیط Castle نسخه World at War کالاف دیوتی نیز در این فصل موجود باشد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره این حالت و سایر گزینه های جدیدی که در فصل دوم میبینیم در دسترس نمیباشد و احتمالا باید تا اواخر ماه جاری منتظر بمانیم. اما در صورت انتشار اخبار جدید، آنهارا با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

شما عزیزان میتوانید اخبار کنسول های بازی، بازی ها و سایر اخبار دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.