Elden Ring

بازی Elden Ring را بر اساس تصاویر و ویدئو های موجود، میتوان به دو بازی نزدیک دانست. عناوین Sekiro و سری بازی های Dark Souls. حضور میازاکی در کنار جرج ار ار باعث میشود این بازی حس و حال مخصوصی داشته باشد.

آنطور که در کنفرانس خبری مایکروسافت مشحص شد، داخل این بازی شاهد همکاری دوتا از معروف ترین اشخاص هستیم. هیدتاکا میازاکی سازنده سری بازی های Dark Souls و جرج آر آر مارتین نویسنده نغمه آتش و یخ.
طی مصاحبه ی یکی از اعضای ign با میازاکی، اطلاعات جدیدی از این بازی به دست آمد. میازاکی این اثر را یک بازی نقش آفرینی سوم شخص بیان کرده است و آنرا از لحاظ گیم پلی، شبیه به Dark Souls دانسته است. این بدین معنا نیست که دقیقا قرار است گیم پلی Dark Souls را مشاهده کنیم. تنها از لحاظ ساختار و اصل گیم پلی شباهت هایی وجود دارد.
طبق حرف های میازاکی، در این بازی علاوه بر موارد ساده و کاربردی که در گیم پلی شاهد هستیم، المان های محیطی وسیعی را نیز شاهد هستیم. به نوعی Elden Ring را باید نسخه کامل تر بازی های Dark Souls تلقی کرد.
طی این مطلب میپردازیم به خبر جدیدی درباره بازی Elden Ring. در ادامه با ما همراه باشید.

اطلاعات فاش شده از آپدیت جدید الدن رینگ

پس از انتشار آخرین آپدیت از عنوان پرطرفدار Elden Ring، اطلاعات جدیدی توسط کاربران از آن استخراج شد که به پکیج الحاقی جدید این عنوان اشاره دارد. Zulie کاربر توییتر که پیش تر سابقه استخراج اطلاعات از Dark Souls را هم دارد، از اطلاعاتی از نقشه هایی جدید رونمایی کرد. نحوه نام گذاری این نقشه ها متفاوت میباشند، برای مثال M60 که به Overworld یا همان مناطقی درون بازی که مکان ها و مراحل مختلف را به هم متصل میکند اشاره دارد و یا M30 که به سیاه چاله های فرعی اشاره دارد.

از اطلاعات دیگری که Zulie منتشر کرد میتوان به M20 اشاره کرد که نشانگر سیاه چاله های Legacy مانند کاخ استورم ویل میباشد. یکی دیگر از کد هایی که منتشر شد M45 نام دارد که در حال حاضر مثالی برای آن پیدا نشده است و پیش از این همچین کدی در اطلاعات بازی وجود نداشت. این احتمال وجود دارد که این کد برای یک Overworld جدید باشد که در پکیج جدید به بازی اضافه شود.

از دیگر اطلاعاتی که توسط کاربران دیگر منتشر شد میتوان به قابلیت ری تریسینگ اشاره کرد که باید به زودی منتظر حضور آن در الدن رینگ باشیم.

شما عزیزان میتوانید اخبار کنسول های بازی، بازی ها و سایر اخبار دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.