Star Wars

 

نام Star Wars دیگر برای اکثر مردم آشناست. جنگ ستارگان یکی از محبوب ترین سری فیلم هایی است که تا کنون ساخته شده است. همچنین میتوان آنرا یکی از پرفروش ترین های تاریخ سینما دانست. همانطور که از نام آن پیداست، این عنوان درباره ی جنگ ها و اتفاقات کهکشان ها یا به اصطلاح به سبک تخیلی و فضایی است.

پس از مدتی که این سری فیلم به همه ثابت شد و توانست محبوبیت زیادی کسب کند، شرکت هایی دست به ساخت بازی های این عنوان زدند. بازی های جنگ ستارگان را شاید تحت عنوان برخی شرکت های معتبر و یا نامعتبر ببینید. اما بهترین آنهارا میتوان نسخه جدید آن یعنی Squadrons دانست.
نسل جدید بازی جنگ ستارگان یعنی Squadrons، با همکاری چندین شرکت ساخته شد و توسط شرکت EA توسعه یافت. این بازی، یک بازی به سبک اکشن فضایی است. بازیکنان در این بازی میتوانند از نبرد و مبارزه در میان ستارگان و کهکشان ها لذت ببرند.
نسل جدید بازی جنگ ستارگان در ابتدا فقط برای پلتفرم های Pc و Xbox One و Play Station 4، منتشر شد. اما اخیرا با ورود کنسول های نسل نهمی به بازار، کاربران میتوانند این بازی را بر روی کنسول های جدید هم تجربه کنند.
در این مطلب میپردازیم به خبری درباره نسل اینده بازی Star Wars Knights of The Old Republic. در ادامه با ما همراه باشید.

نسخه ریمیک نسل Knights of The Old Republic بازی Star Wars همچنان در دست ساخت

بر اساس گزارش جدید شرکت Embracer Group، متوجه شدیم که نسخه ریمیک عنوان Star Wars: Knights of The Old Republic همچنان در حال ساخت میباشد.

مدت زمان زیادی از خبر ساخت این عنوان میگذرد. اما پس از مدتی این بازی به فراموشی سپرده شد و دیگر هیچ خبر و عکسی از آن منتشر نشد. عده ای نیز در این مدت اعلام کردند که تولید آن متوقف شده است اما شرکت Embracer Group با اعلام خبر فوق مدعی شد که این عنوان همچنان در خال توسعه میباشد.

در گزارش انتهای سال این شرکت، بخشی برای تمامی عناوین موجود و همچنین عناوین در حال توسعه تا زمان 3 خرداد 1402 وجود داشت که در این بخش، عناوینی همچون Tomb Rider، Ride 5 و همچنین Star Wars Knights of The Old Republic به چشم میخورد.

اطلاعات زیادی از این عنوان در دسترس نیست و تنها در این حد میدانیم که این بازی توسط یک استودیو داحلی برای پلتفرم های Ps5 و PC در حال ساخت میباشد. به محض انتشار آخبار بیشتر درباره این بازی، آنهارا با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

شما عزیزان میتوانید اخبار کنسول های بازی، بازی ها و سایر اخبار دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.