Star Wars

نام Star Wars دیگر برای اکثر مردم آشناست. جنگ ستارگان یکی از محبوب ترین سری فیلم هایی است که تا کنون ساخته شده است. همچنین میتوان آنرا یکی از پرفروش ترین های تاریخ سینما دانست. همانطور که از نام آن پیداست، این عنوان درباره ی جنگ ها و اتفاقات کهکشان ها یا به اصطلاح به سبک تخیلی و فضایی است.
پس از مدتی که این سری فیلم به همه ثابت شد و توانست محبوبیت زیادی کسب کند، شرکت هایی دست به ساخت بازی های این عنوان زدند. بازی های جنگ ستارگان را شاید تحت عنوان برخی شرکت های معتبر و یا نامعتبر ببینید. اما بهترین آنهارا میتوان نسخه جدید آن یعنی Squadrons دانست.
نسل جدید بازی جنگ ستارگان یعنی Squadrons، با همکاری چندین شرکت ساخته شد و توسط شرکت EA توسعه یافت. این بازی، یک بازی به سبک اکشن فضایی است. بازیکنان در این بازی میتوانند از نبرد و مبارزه در میان ستارگان و کهکشان ها لذت ببرند.
نسل جدید بازی جنگ ستارگان در ابتدا فقط برای پلتفرم های Pc و Xbox One و Play Station 4، منتشر شد. اما اخیرا با ورود کنسول های نسل نهمی به بازار، کاربران میتوانند این بازی را بر روی کنسول های جدید هم تجربه کنند.
در این مطلب میپردازیم به خبری درباره بازی Star Wars شرکت یوبیسافت. در ادامه با ما همراه باشید.

انتشار اخبار جدید از بازی جنگ ستارگان یوبیسافت در سال ۲۰۲۳

کارگردان شرکت Ubisoft، طی توئیتی، اعلام کرد که در سال جدید میلادی یعنی ۲۰۲۳ باید منتظر اخبار جدیدی از عنوان Star Wars این شرکت باشیم.

تقریبا دو سال پیش بود که به طور رسمی اعلام شد نسخه جدیدی از سری بازی های Star Wars، توسط استودیو Massive Entertainment که یکی از استودیو های شرکت Ubisoft میباشد، در حال توسعه میباشد. از همان موقع تا کنون، اخبار دیگری منتشر نشد و سرانجام کارگردان شرکت یوبیسافت، جولین گرایتی (Julian Gerighty) در توئیتر خود پس از تبریک سال نو، اعلام کرد که در سال جدید اخبار بیشتری از این عنوان منتشر خواهد شد.

بازی جدید جنگ ستارگان یک بازی جهان باز یا همان Open World است که موتور گرافیکی آن همان موتور گرافیکی میباشد که در عنوان The Division استفاده شد و Snow Drop نام دارد. از سوی دیگر نیز استودیو Massive Entertainment، اخیرا یک آگهی برای جذب تستر برای این بازی منتشر کرد. در حال حاضر اطلاعات کاملی از زمان انتشار و یا مشخصات کلی این عنوان در دسترس نمیباشد. اما به محض انتشار، آنهارا با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

 

۵شما عزیزان میتوانید اخبار کنسول های بازی، بازی ها و سایر اخبار دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.