Call of Duty

اگر از طرفداران بازی های تفنگی باشید، حتما تا کنون اسم بازی Call Of Duty را شنیده اید. این بازی ها از ابتدا تا کنون برای بسیاری خاطره انگیز بوده اند. بازیکنان با هر نسل جدید از این مجموعه، با ویژگی های جدید آن هیجان زده میشوند. از زمان انتشار اولین سری از این مجموعه تا به الان، این بازی ها توانستند نظرات مثبت بسیاری را به خود جلب کنند.

سری بازی های COD همیشه خط داستانی زیبایی داشته اند. یکی از دلایل اصلی جذابیت این بازی ها هم همین داستان آنها است. اکنون نیز با ورود نسل جدید این بازی یعنی Modern Warfare 3 و Warzone 2، توجه های بیشتری جذب این عنوان شده است
شاید نسخه های Warzone و Modern Warfare کالاف دیوتی را قبلا تجربه کرده باشید. اکنون کاربران با اخرین آپدیت این دو نسل بر روی ایکس باکس سری ایکس متوجه موضوعی شدند. آن هم این است که این بازی های کالاف دیوتی توانایی اجرا با نرخ تصویر ۱۲۰ فریم بر ثانیه را دارد. این میتواند یک خبر فوق العاده باشد. البته نکته جالب این است که این ویژگی در لیست تغییرات مذکور از سوی اکتیویژن ذکر نشد.
سری بازی های Call Of Duty همیشه مشخصات گرافیکی خوبی داشته اند. اما اکنون با این مشخصات، حتی بهتر از قبل میباشند.
در این مطلب میپردازیم به خبری درباره فصل اول Call of Duty Modern Warfare 3. در ادامه با ما همراه باشید.

تریلر فصل اول Call of Duty Modern Warfare 3 منتشر شد

به تازگی خبر عرضه فصل اول نسل جدید کالاف دیوتی یعنی Modern Warfare 3 با انتشار تریلری اعلام شد که در این تریلر شاهد ویژگی ها و محتویات جدید این بازی میباشیم.

فصل اول این بازی که از تاریخ 15 آذر ماه منتشر میشود شامل چندین مپ جدید مخصوص بخش مولتی پلیر و حالت Gunfight میشود. همچنین شاهد عرضه بتل پس جدید به همراه تجهیزاتی همچون شعله افکن میباشیم.

در این فصل بازی سه مپ جدید برای حالت Core 6v6 تحت نام های Greece، Rio و Meat و همچنین یک مپ جدید 2v2 برای حالت Gunfight عرضه خواهد شد. از نسل قبل این بازی یعنی Modern Warfare 2 نیز مپ هایی همچون Training Facility، Exhibit، Shipment، Alley و Blacksite به این بازی اضافه خواهند شد.

علاوه بر این موارد نیز یک مود جدید به نام All or Nothing به بازی اضافه خواهد شد که در آن بدون هیچگونه مهمات و تنها با چاقو بازی را شروع خواهید کرد و با هر نفری که میکشید مهمات دریافت خواهید کرد. در ادامه فصل نیز شاهد موارد دیگر از جمله CODMAS: Santa’s Headquarters، Slayground، Infected و Team Gunfight خواهیم بود. همچنین در اواسط این فصل نیز مود جدید زمانی Vortex در دسترس بازیکنان قرار میگیرد.

عنوان Call of Duty Modern Warfare 3 هم اکنون برای کاربران کنسول های نسل هشتم و نهم ایکس باکس و پلی استیشن و همچنین کاربران PC در دسترس میباشد.

شما عزیزان میتوانید اخبار کنسول های بازی، بازی ها و سایر اخبار دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.