Halo 

 

مجموعه بازی های Halo را میتوان از موفق ترین بازی های مایکروسافت دانست. این بازی به کمک سبک پرطرفدار خود و گرافیک بالا در هر نسل فروش بسیار خوبی بدست آورد.

بازی های این مجموعه با ورودشان به ضنعت گیم توانسنمد به یک باره توجه همگان را جلب شرکت مایکروسافت کنند. دقیقا در سال هایی که پلی استیشن با کنسول نسل دوم خود یعنی Play station 2 یکه تازی میکرد، مایکروسافت با معرفی ایکس باکس توانست همگان را متعجب کند. آنها ادعا داشتند که ایکس باکس کنسول آینده است. تا کنون هم توانسته اند پا به پای پلی استیشن پیشرفت کنند. اما یکی از عواملی که در آن سال ها باعث شد نام ایکس باکس سر زبان ها باشد، بازی Halo یا همان هیلو بود.
هیلو را میتوان قدیمی ترین بازی انحصاری مایکروسافت دانست. بازی ای که توانست شرکت مایکروسافت را از ورشکستگی اقتصادی نجات دهد و نام ایکس باکس را به شهرت برساند. یک بازی شوتر اول شخص که وقایع آن در سیارات و کهکشان های دیگر رخ میدهند.
هیلو با گذشت سال ها و با عرضه هر نسل جدید ایکس باکس، توانست بیش از پیش کاربران را جذب خود کند. همچنین سبک مبارزه ای این بازی به مرور تقریبا شبیه به بازی های Call Of Duty و Battlefield شد. تا کنون سری بازی های هیلو توانسته اند نمرات بالایی را از منتقدان دریافت کنند.
در این مطلب میپردازیم به خبری جدید درباره حالت Split Screen بازی Halo. در ادامه با ما همراه باشید.

امکان تجربه حالت Split Screen برای کاربران بازی هیلو 

پس از تلاش های فراوان کاربران بازی Halo برخلاف عدم وجود حالت Split Screen در این عنوان، توانستند راه حلی برای آن پیدا کنند. این در حالی است که اخیرا خود شرکت خبر از لغو این حالت در بخش Campaign این بازی داده است.

یکی از کاربران توییتر خبر از وجود یک گلیچ در بازی داد که در منوی هیلو اینفینیت وجود دارد و امکان اضافه کردن ۳ کاربر دیگر به صورت Co-op و Split Screen را به بازیکن میدهد.

بر اساس راهنمایی صفحه Halo Creation، با نجام این نکات میتوانید این بازی را در حالت Split Screen تجربه کنید:

  1. > به منوی بازی بروید و یکی از سیو ها را باز کنید.
  2. > روی Play بزنید و منتظر بمانید تا به فهرست دوستان خود منتقل شوید.
  3. > به محض اینکه صفحه Loading Map را دیدید، به فهرست دوستان خود بروید و به یکی از آنها که در فهرست میباشد ملحق شوید.
  4. > اکنون میتوانید Fireteam را ترک کنید.
  5. > در بخش Custom Lobby روی Select بزنید.
  6. > حالا میتوانید با یک کنترلر دیگر و اکانت خودتان وارد بازی شوید.
  7. > در آخر هم روی Play بزنید.

اکنون میتوانید بازی را به صورت Split Screen تجربه کنید. در حال حاضر معلوم نیست که این گلیچ تا چه زمانی در بازی خواهد بود. اما میتوانید تا قبل از انتشار آپدیتی جدید از این حالت استفاده کنید.

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.