Microsoft Flight Simulator 2024

نسخه 2024 عنوان Microsoft Flight Simulator چندی پیش معرفی شد که در واقع بر پایه همان نسخه 2024 آن ساخته شده است. اما به مرور زمان، ویژگی های بیشتری از این عنوان کشف میشوند و در جدید ترین آنها، متوجه شدیم که این امکان برای کاربران وجود دارد که به صورت پیاده، مناطق مختلف را کاوش کنند.

عنوان Microsoft Flight Simulator 2024 همانند قبل بر پایه هوانوردی میباشد. اما یورگ نیومان (Jorg Neumann)، مدیر برند Flight Simulator، در جدید ترین مصاحبه خود با رسانه PC Gamer اعلام کرد که در نسخه 2024 این بازی، امکان پیاده شدن از هواپیما و کاوش به صورت پیاده وجود خواهد داشت. وی اینگونه گفت که:

“اکنون در Microsoft Flight Simulator 2024 میتوانید از هواپیما پیاده شوید و قدم بزنید. میتوانید در یک مسیر کوهستانی به سمت کلبه مورد علاقه خود پیاده روی کنید. کنار یک دریاچه بنشینید و از منظره غروب خورشید لذت ببرید.

فکر میکنم که هر فرد بر اساس سلیقه خود، مکان عاطفی به خصوصی داشته باشد… وقتی نسخه 2020 این عنوان عرضه شد، همه به سمت خانه های خود، خانه‌ای که در آن به دنیا آمده‌اند و یا خانه آشنایان خود پرواز میکردند. دوست دارم بدانم اکنون به کجا پرواز میکنند.

نسخه 2024 این بازی تغییراتی را شامل میشود که ارزش بازنگری آنرا بسیار بالا میبرد. ویژگی های بیشتری نیز وجود دارند که درباره آنها حرفی نزده‌ام و فکر میکنم بسیار جالب باشند”

هنوز اطلاعاتی از این ویژگی های جدید در دسترس نمیباشد. اما انتظار میرود در روز های آتی جزئیات بیشتری درباره آنها منتشر شوند. در صورت انتشار اخبار بیشتر، آنهارا با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

Microsoft Flight Simulator 2024 در تاریخ 19 نوامبر 2024 (29 آبان ماه 1403) برای PC و ایکس باکس سری اس/ایکس منتشر خواهد شد.

 

 

شما عزیزان میتوانید اخبار مربوط به بازی ها و کنسول ها. و همچنین سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را به صورت به روز در سایت Zeox دنبال کنید.