Call of Duty

اگر از طرفداران بازی های تفنگی باشید، حتما تا کنون اسم بازی Call Of Duty را شنیده اید. این بازی ها از ابتدا تا کنون برای بسیاری خاطره انگیز بوده اند. بازیکنان با هر نسل جدید از این مجموعه، با ویژگی های جدید آن هیجان زده میشوند. از زمان انتشار اولین سری از این مجموعه تا به الان، این بازی ها توانستند نظرات مثبت بسیاری را به خود جلب کنند.

سری بازی های COD همیشه خط داستانی زیبایی داشته اند. یکی از دلایل اصلی جذابیت این بازی ها هم همین داستان آنها است. اکنون نیز با ورود نسل جدید این بازی یعنی Modern Warfare 2 و Warzone 2، توجه های بیشتری جذب این عنوان شده است
شاید نسخه های Warzone و Modern Warfare کالاف دیوتی را قبلا تجربه کرده باشید. اکنون کاربران با اخرین آپدیت این دو نسل بر روی ایکس باکس سری ایکس متوجه موضوعی شدند. آن هم این است که این بازی های کالاف دیوتی توانایی اجرا با نرخ تصویر ۱۲۰ فریم بر ثانیه را دارد. این میتواند یک خبر فوق العاده باشد. البته نکته جالب این است که این ویژگی در لیست تغییرات مذکور از سوی اکتیویژن ذکر نشد.
سری بازی های Call Of Duty همیشه مشخصات گرافیکی خوبی داشته اند. اما اکنون با این مشخصات، حتی بهتر از قبل میباشند.
در این مطلب میپردازیم به خبری جدید درباره  Call of Duty و معامله اکتیویژن بلیزارد. در ادامه با ما همراه باشید.

تایید مایکروسافت بر امکان حضور کالاف دیوتی در سرویس پلی استیشن پلاس

یکی از موضوعاتی که این روز ها در دنیای گیم بسیار داغ میباشد، معامله بزرگ شرکت مایکروسافت میباشد که در آن این شرکت با شرکت های اکتیویژن و بلیزارد ادغام میشود و پس از آن عنوان مهمی همچون Call of Duty در انحصار این شرکت خواهد بود.

این معامله همانطور که یکی از داغ ترین موضوعات این روز ها میباشد، برای بسیاری از شرکت ها یکی از نگران کننده ترین خبر ها نیز میباشد. از جمله شرکت سونی که در تلاش است که تا بتواند عنوان کالاف دیوتی را از این معامله خارج کند. البته در این میان شرکت مایکروسافت اقدامات زیادی برای جلب رضایت شرکت های دگر انجام داد. که یکی از آنها تنظیم قراردادی با انویدیا و نینتندو بود که در آن عرضه عنوان کالاف دیوتی تا حداقل ۱۰ سال آینده برای این دو پلتفرم تایید شد. البته قرارداد مشابه به سونی هم پیشنهاد شد، اما سونی آنرا رد کرد و تنها اصرار بر لغو این قرارداد دارد.

اخیرا نیز مایکروسافت در جدیدترین اقدام خود، به CMA اعلام کرد که بازی Call of Duty، دقیقا همانطور که در سرویس گیم پس قرار میگیرند، برای کاربران سرویس پلی استیشن پلاس نیز در دسترس خواهد بود و از همان موقعی این بازی در سرویس گیم پس عرضه میشود، همان موقع در پلی استیشن پلاس نیز حضور یابد.

اما سونی این پیشنهاد را نیز قبول نکرد و اعلام کرد که این اقدام به سرویس پلی استیشن پلاس آسیب اقتصادی خواهد زد. زیرا در این صورت مایکروسافت قادر خواهد بود تا قیمت این بازی را بالا ببرد و سونی مجبور خواهد شد که یا آنرا از پلی استیشن پلاس حذف کند یا قیمت آنرا بالا ببرد.

با وجود تمام این موضوعات و بحث ها، CMA تا تاریخ ۶ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ فرصت دارد که نظر نهایی خود را درباره این معامله اعلام کند و اینطور که به نظر میرسد، قرارداد مذکور تایید خواهد شد.

شما عزیزان میتوانید اخبار کنسول های بازی، بازی ها و سایر اخبار دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.