پلی استیشن

 

پلی استیشن. یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای جهان. زیر کجموعه ای از شرکت سونی که توانسته است از ابتدا تا کنون، مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند.میتوان به راحتی، این کنسول را پر فروش ترین کنسول بازی در بین تمام کنسول ها دانست.

قدرت، کیفیت، ویژگی های منحصر به فرد و بسیاری موارد دیگر توانسته اند به محبوبیت و فروش این کنسول بیفزایند. یکی دیگر از مواردی که خیلی برای بازیکنان مهم است، بازی های انحصاری این کنسول می باشد.
بازی هایی همچون The Last Of Us و God Of War و Uncharted و بسیاری دیگر از بازی ها از جمله Ghost Of Tsushima. تمام این بازی ها توانسته اند کنسول Play Station یا به اصطلاح، PS را بیش از پیش محبوب کند.
شاید بتوان تنها برندی که توانایی رقابت با Play Station را دارد، ایکس باکس ( Xbox ) دانست. زیر مجموعه شرکت مایکروسافت که در سال های اخیر توانست پا به پای Play Station پیشرفت کند. اما باید اقرار کرد هنوز هم نتوانسته است در زمینه فروش به پای این کنسول برسد.
با عرضه هر نسل جدید این کنسول، قابلیت های جدید و منحصر به فردی هم برای آن معرفی میشود. این قابلیت ها همگان را مجذوب خود میکند. همچنین با معرفی هر نسل خود، رکورد های جالبی هم از خود به جای میگذارد.
در این مطلب میپردازیم به خبر جدیدی درباره یکی از رویداد های پلی استیشن. در ادامه با ما همراه باشید.

افزوده شدن تبلیغ در بازی های رایگان Playstation

در روز های اخیر اخباری از افزودن تبلیغات به بازی‌ های رایگان ایکس‌ باکس توسط مایکروسافت به گوش میرسید و به نظر میرسد سونی نیز همانند شرکت رقیب برای عناوین رایگان خود برنامه‌ مشابهی دارد.

اینطور به نظر میرسد که سونی در حال تست و بررسی برنامه‌ای میباشد که اجازه میدهد سازندگان بازی ها تبلیغاتی را درون بازی اضافه کنند.

این اطلاعات را یکی از اینسایدر ها منتشر کرد و فقط در حد شایعه میباشد و هیچ رسمیتی ندارد. طبق بیان این فرد این برنامه احتمالا تا اواخر سال ۲۰۲۲ عملی میشود.

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.