Elden Ring

بازی Elden Ring را بر اساس تصاویر و ویدئو های موجود، میتوان به دو بازی نزدیک دانست. عناوین Sekiro و سری بازی های Dark Souls. حضور میازاکی در کنار جرج ار ار باعث میشود این بازی حس و حال مخصوصی داشته باشد.

آنطور که در کنفرانس خبری مایکروسافت مشحص شد، داخل این بازی شاهد همکاری دوتا از معروف ترین اشخاص هستیم. هیدتاکا میازاکی سازنده سری بازی های Dark Souls و جرج آر آر مارتین نویسنده نغمه آتش و یخ.
طی مصاحبه ی یکی از اعضای ign با میازاکی، اطلاعات جدیدی از این بازی به دست آمد. میازاکی این اثر را یک بازی نقش آفرینی سوم شخص بیان کرده است و آنرا از لحاظ گیم پلی، شبیه به Dark Souls دانسته است. این بدین معنا نیست که دقیقا قرار است گیم پلی Dark Souls را مشاهده کنیم. تنها از لحاظ ساختار و اصل گیم پلی شباهت هایی وجود دارد.
طبق حرف های میازاکی، در این بازی علاوه بر موارد ساده و کاربردی که در گیم پلی شاهد هستیم، المان های محیطی وسیعی را نیز شاهد هستیم. به نوعی Elden Ring را باید نسخه کامل تر بازی های Dark Souls تلقی کرد.
طی این مطلب میپردازیم به خبر جدیدی درباره DLC بازی Elden Ring. در ادامه با ما همراه باشید.

تاریخ عرضه پکیج Shadow of The Erdtree الدن رینگ

به نقل از یکی از خبرنگاران سولزبورن و سولزلایک، استودیو FromSoftware تصمیم دارد تا در مراسم The Game Awards 2023 از پکیج Shadow of The Erdtree عنوان Elden Ring رونمایی کند. اما وی ادعا کرد که از تاریخ انتشار این پکیج نیز مطلع است و اعلام کرد که در تاریخ 5 فوریه 2024 معادل 16 بهمن ماه 1402 عرضه خواهد شد.

یکی از یوتیوبر های سولزایک یعنی Ziostorm نیز درباره این موضوع نوشت:

“منابعی غیر رسمی به من اطلاع دادند که DLC بازی الدن رینگ در تاریخ 5 فوریه 2024، در مراسم The Game Awards رونمایی خواهد شد. این منابع قبلا هم از موارد دیگری مطلع بودند اما هیچ چیز قطعی نیست. در حال حاضر این خبر را فقط در حد یک شایعه بدانید. همچنین اطلاعات فوق، قبل از بازدید جف کیلی از FromSoftware به دست من رسیده بود”

همانطور که اشاره شد این خبر هنوز در حد شایعه است و نمیتوان به آن اطمینان کرد. اما باید تا زمان برگزاری مراسم The Game Awards یا کمی پیش از آن صبر کرد تا صحت این حرف ها مشخص شود.

شما عزیزان میتوانید اخبار کنسول های بازی، بازی ها و سایر اخبار دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.