چندی پیش بود که شرکت EA با انتشار تریلری، EA Sports FC 25 را معرفی کرد. اکنون با انتشار یک ویدئوی 4 دقیقه‌ای به گیمپلی این بازی و تغییراتی که نسبت به نسل قبل در آن بوجود آمده‌اند پرداخته است.

یکی از ویژگی هایی که EA مانور زیادی روی آن میدهد، FCIQ میباشد که تغییرات نسبتا زیادی در دستورات تاکتیکی و عملکرد بازیکنان ایجاد کرده است. به کمک این قابلیت اکنون بازیکنان FC 25 قارد خواهند بود بهتر از هر زمان دیگه‌ای دستورات مربی را اجرا کنند. قابلیت FCIQ به سه بخش مهم متکی است که بدین شرح میباشند:

  • > تاکتیک های تیمی (Team Tactics) که در واقع باعث بهبود سبک بازی تیم ها و بازیکنان آنها میشود و به شما کمک میکند بتوانید شبیه به واقعیت همان تیم بازی کنید.
  • > نقش های بازیکن (Player Roles) به بازیکنان بیش از 50 نقش مختلف میدهد که بتوانند بازی بدون توپ موثر تری را ارائه دهند.
  • > تاکتیک های هوشمند (Smart Tactics) جالب ترین بخش این تغییرات میباشد که در حین بازی و بر اساس جریان آن، به شما پیشنهادات تاکتیکی و تخصصی میدهد که بتوانید نتیجه بهتری کسب کنید.

اغلب این تغییرات به خصوص در بخش Player Roles با استفاده از داده های بدست آمده از واقعیت و کمک از هوش مصنوعی اختصاصی EA Sports FC 25 بوجود آمده‌اند. بدین صورت که با آنالیز آمار و سبک بازی بازیکنان در دو فصل اخیر باعث میشوند آن بازیکن دقیقا شبیه به دنیای واقعی عمل کند.

برای مثال نقش جود بلینگهام، هافبک رئال مادرید، به صورت 75 درصد هافبک وینگ، 14 درصد مهاجم سایه و 11 درصد بازیساز میباشد. همچنین نقش کای هاورتز، هافبک آرسنال، نیز به صورت 40 درصد بازیساز، 39 درصد مهاجم سایه و 21 درصد هافبک وینگ است.

عنوان EA Sports FC 25 در تاریخ 27 سپتامبر 2024 (6 مهر ماه 1403) برای PC و کنسول های نسل هشتم و نهم ایکس باکس و پلی استیشن، منتشر خواهد شد.

 

 

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.