FC 25 Ultimate Team

در جدید ترین اخباری که از EA Sports FC 25 منتشر شده است، شرکت EA با انتشار تریلری، از بخش Ultimate Team این عنوان رونمایی کرد.

در پست قبلی که درباره این عنوان کار کردیم، راجع به حالت جدید بازی به نام Rush گفتیم که قرار شده بود در بخش Ultimate Team بازی نیز وجود داشته باشد. اکنون نیز شرکت EA در توضیحات این تریلر اینطور اعلام کرده است که:

“به لطف ویژگی های جدیدی که به بخش Ultimate Team بازی EA Sports FC 25 اضافه کرده‌ایم (Rush و تنظیمات کنترل تیم و …) تیم رویایی خود را بسازید”

در بخش Rush آلتیمیت تیم، شما قارد خواهید بود در صورتی که تیم 5 نفره‌تان تکمیل نشد، وارد بخش عضویابی شوید و دیگر اعضای تیم خود را انتخاب کنید. همچنین قابلیت جدید بازی یعنی FCIQ نیز در بخش Ultimate Team به شما کمک میکند. به صورتی که اگر بازیکن شما در جایگاهی غیر از پست اصلی خود، عملکرد خوبی داشته باشد، آن جایگاه به پست اصلی بازیکن تبدیل خواهد شد.

علاوه بر این اگر نمیخواهید خود را درگیر تاکتیک های سخت و پیچیده بازی کنید، میتوانید بک مربی از میان مربی های دنیای واقعی در بازی برای خود استخدام کنید تا تاکتیک های مورد نظر شما را در بازی پیاده کنند. تمامی این قابلیت ها از طریق وب سایت و اپلیکیشن موبایل نیز قابل استفاده میباشند. این بدین معناست که شما میتوانید حتی در زمانی که به بازی خود دسترسی ندارید، با استفاده از موبایل خود تیمتان را مدیریت کنید.

در این بخش میتوانید تریلر جدید این عنوان را مشاهده کنید:

 

عنوان EA Sports FC 25 در تاریخ 27 سپتامبر 2024 (6 مهر ماه 1403) برای PC و کنسول های نسل هشتم و نهم ایکس باکس و پلی استیشن، منتشر خواهد شد.

 

 

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.