GTA

عنوان GTA یا همان Grand Theft Auto به معنای سرقت بزرگ. بزرگترین و محبوب ترین ساخته شرکت ROCKSTAR. بازی ای که میتوان گفت برای تمام گیمر ها و حتی کسانی که مدت کمی اهل بازی های ویدئویی بوده اند، شناخته شده است. از اولین نسخه آن تا همین آخرین نسل آن یعنی Grand Theft Auto V.

تمام نسخه های بازی جی تی ای از اول تا کنون بین مخاطبان بسیار محبوب بوده اند. اما شاید رقابت اصلی را بتوان بین نسخه V و San Andreas دانست. که نسخه San Andreas با وجود اینکه قدیمی تر میباشد و بسیاری از ویژگی های نسخه V را ندارد اما هنوز هم برای بسیاری، بهترین تسخه بین تمام نسل های این بازی میباشد.
یکی از دلایل محبوبیت زیاد مجموعه بازی های GTA را میتوان سبک این بازی ها دانست. سبک Open World یا همان جهان باز که بازیکنان قادرند به هر کجا از نقشه بازی که میخواهند بروند و محدودیتی برایشان وجود ندارد. همچنین وجود حالت های مختلف برای بازی کردن. شما در بازی های جی تی ای تقریبا هرکاری بخواهید میتوانید انجام دهید. ماشین های داخل خیابان را سرقت کنید. برای خود خانه بخرید. زندگی شخصی خود را داشته باشید و بسیاری امکانات دیگر. همچنین مراحل و خط داستانی زیبای این بازی را میتوان یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت آن دانست.
مدت زیادی است که نسخه V بازی جی تی ای منتشر شده است و کاربران برای عرضه نسخه جدید یعنی VI لحظه شماری میکنند. از زمان انتشار نسخه V تا کنون فقط آپدیت های برای آن ارائه میشده است که میتوان گفت هیچ جوره نتوانسته است اشتیاق کاربران به نسخه VI را کمتر کند.
در این مطلب میپردازیم به داغ ترین خبر امروز یعنی انتشار اولین تریلر رسمی GTA VI. در ادامه با همراه باشید.

تریلر رسمی GTA VI زودتر از موعد منتشر شد

بالاخره انتظار ها به پایان رسید و مورد انتظار ترین بازی دنیای گیم یعنی GTA VI، به صورت رسمی توسط راکستار معرفی شد. این تریلر در ابتدا قرار بود در ساعت 5:30 عصر امروز منتشر شود. اما Rockstar همه را غافلگیر کرد و زودتر از موعد این بازی را معرفی کرد.

همانطور که مشاهده میکنید شاهد گرافیک و تکسچر های فوق العاده ای در این بازی میباشیم. یکی از مواردی که خیلی به آن توجه شده است، NPC های بازی و حرکات و رفتار آنها میباشد که در طبیعی ترین حالت ممکن خود میباشند. برای مثال هنگامی که شما با خودرو حرکات دریفت انجام میدهید، گوشه های شیشه ماشین را محکم نگه میدارند.

همچنین پلیس های جی تی ای 6 همانند پلیس های واقعی ایالات فلوریدا و میامی هستند و جایگیری آنها بسیار دقیق تر از قبل میباشد.

همچنین میتوانید در بازی انواع کشتی های مختلف از جمله کشتی های عادی، کشتی های تفریحی و البته کشتی های ترانزیت را نیز مشاهده کنید که احتمال میرود یکی از اهداف سرقت نیز باشند.

از نکات جالب توجه دیگر GTA VI حضور پررنگ شبکه های اجتماعی میباشد که در تریلر نیز واضحا به آن اشاره شده است.

همچنین میتوان به وجود هتل Ocean View از نسخه Vice City اشاره کرد که میتواند حس نوستالژیک را هم القا کند.

عنوان جی تی ای 6 در ایالت فرضی لیونیدا جریان دارد که ورژن فرضی ایالت فلوریدا میباشد. همچنین Vice City نیز که نسخه فرضی میامی میباشد در این ایالت وجود دارد.

تنها خبر بدی که درباره این بازی وجود دارد این است که عرضه آن تنها برای کنسول های نسل نهمی ایکس باکس و پلی استیشن میباشد و خبری از PC نمیباشد. کاربران این کنسول ها هم باید تا سال 2025 منتظر انتشار بمانند.

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.