assassin's creed

به تازگی Yves Guillemot، مدیر عامل شرکت یوبیسافت، در مصاحبه خود به صورت رسمی اعلام کرد که این شرکت قصد دارد نسخه ریمیک برخی از عناوین Assassin’s Creed را تولید کند.

هنگامی که درباره آینده سری بازی های Assassin’s Creed از او سوال شد، او اینگونه پاسخ داد که:

“قبل از همه چیز، کاربران میتوانند منتظر ریمیک چندتا از نسل های این سری باشند. ساخت این ریمیک ها به ما کمک میکند که به محصولات گذشته خود نگاهی دوباره داشته باشیم و بتوانیم آنهارا به روز کنیم. دنیای برخی از سری های پیشین اساسینز کرید فوق العاده میباشند.

قصد ما این است که عناوین آینده این سری، تجربه متفاوتی ارائه دهند. هدف ما این است که به طور مداوم سری بازی های Assassin’s Creed را عرضه کنیم. اما هرکدام متفاوت از دیگری. برای مثال Shadows با Hexe تفاوت خواهند داشت”

پیش از این نیز اخبار ضد و نقیضی در این باره به گوش میرسید. حتی در سال 2018 نیز نسخه ریمستر Rogue منتشر شد. اما اکنون با اعلام رسمی مدیر عامل Ubisoft، باید منتظر اخبار بیشتری در آینده نزدیک باشیم.

جدید ترین نسل این فرنچایز یعنی Assassin’s Creed Shadows، هم اکنون برای کنسول های نسل نهم ایکس باکس و پلی استیشن و همچنین PC برای پیش فروش در دسترس میباشد و در تاریخ 25 آبان ماه عرضه خواهد شد.

 

 

 

شما عزیزان میتوانید اخبار مربوط به بازی ها و کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.