مایکروسافت

 

مایکروسافت را میتوان یکی از بزرگترین و موفق ترین شرکت های دنیا دانست. در واقع Microsoft را باید فرا تر از یک شرکت دانست. این ابرشرکت چند ملیتی که دفتر مرکزی در کشور ایالت متحده آمریکا قرار دارد، در زمیته های فراوانی فعالیت دارد.

نرم افزار، سخت افزار، وسایل برقی و اینترنت و خدمات شبکه های اجتماعی. همگی از موارد فعالیت این ابر شرکت میباشند. اما معروف ترین فعالیت های Microsoft، کنسول های بازی و بازی های ویدئویی آن است. اکثرا هم شاید این شرکت را به کنسول ها و بازی هایش بشناسند.
کنسول های پرطرفدار و پرفروش ایکس باکس (Xbox) که توانسته است اند به خوبی این برند را در جهان مطرح کنند. بازی های انحصاری فوق العاده ای همچون: Halo و Forza Horizon و Forza Motorsport و بسیاری دیگر که بسیار معروف و محبوب میباشند.
یکی از سرویس های شرکت Microsoft که توانسته است فراتر از انتظار ظاهر شود، سرویس گیم Game Pass میباشد. این سرویس در وقع به کاربران کنسول های نسل هشتم و نهم ایکس باکس و همینطور کاربران PC اجازه میدهد تا در مدت زمان مشخص و به صورت نامحدود به بازی های معینی از این سرویس دسترسی داشته باشند و بتوانند بازی های مختلف را تجربه کنند.
در این مطلب میپردازیم به خبر جدیدی درباره معامله بزرگ شرکت مایکروسافت. در ادامه با ما همراه باشید.

سرانجام معامله Activision Blizzard شرکت Microsoft نهایی شد

پس از کشمکش های فراوان و انتظاری طولانی، بالاخره شرکت مایکروسافت موفق شد معامله خرید اکتیویژن بلیزارد را نهایی کند.

شرکت Microsoft موفق شد تا با قیمت 69 میلیارد دلار، این معامله را رسمی کند و این بدین معناست که اکنون صاحب استودیو هایی نظیر Beenox، Treyarch، High Moon Studios، Sledgehammer و Infinity Ward میباشد. همچنین تعدادی از بازی های بزرگ و مطرح دنیای گیم نظیر Warcraft، Diablo، Call of Duty و Crash Bandicoot اکنون تماما مختص به Microsoft میباشد.

این شرکت در مسیر نهایی کردن معامله اکتیویژن بلیزارد، موانع و مشکلات بزرگی سر راه خود داشت که شاید به توان به سازمان تنظیم بازار بریتانیا به عنوان بزرگترین آنها اشاره کرد. اما این سازمان نیز پس بقیه، طی روزی که گذشت به صورت رسمی این معامله را تایید کرد.

ایکس باکس نیز پس از این قضیه، تریلر زیر را به اشتراک گذاشت.

شما عزیزان میتوانید اخبار کنسول های بازی، بازی ها و سایر اخبار دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.