assassin's creed shadows

از زمان رونمایی از نسل جدید سری بازی های اساسینز کرید یعنی Assassin’s Creed Shadows، شایعات و اخبار زیادی پیرامون این بازی به گوش رسیده است. اما براساس شایعه‌ی جدیدی که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده است، گویا این بازی در بیش از 900 فروشگاه در سرتاسر دنیا، کمتر از 800 نسخه پیش فروش داشته است.

این خبر از سوی مجری Side Scrollers یعنی Craig Skistimas ملقب به Stuttering Creig منتشر شد. وی در پست جدید خود اینطور ادعا کرد که:

“یکی از منابع داخلی اینطور به من اعلام کرد که در یکی از فروشگاه های زنجیره‌ای بزرگ، میزان پیش فروش Assassin’s Creed Shadows برای ایکس باکس و پلی استیشن، کمتر از 800 نسخه بوده است. این فروشگاه بیش از 900 شعبه در سراسر دنیا دارد و این آمار نشان از این دارد که میزان فروش این عنوان در هر فروشگاه، کمتر از 1 نسخه میباشد”

این در حالی است که از زمان رونمایی از Assassin’s Creed Shadows انتقادات فراوانی به آن بوجود آمد و حتی بسیاری برای لغو پروژه این بازی امضا جمع‌آوری کردند. اما آمار ابتدایی نشان میداد که پیش فروش اولیه خوبی را تجربه میکند. اگر شایعه‌ای که به آن پرداختیم درست باشد، یوبیسافت باید برای بهبود این شرایط بهترین تصمیم را بگیرد.

عنوان Assassin’s Creed Shadows در تاریخ 15 نوامبر 2024 (25 آبان ماه 1403) برای PC، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

 

 

شما عزیزان میتوانید اخبار مربوط به بازی ها و کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.