پلی استیشن

پلی استیشن. یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای جهان. زیر مجموعه ای از شرکت سونی که توانسته است از ابتدا تا کنون، مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند. میتوان به راحتی، این کنسول را پر فروش ترین کنسول بازی در بین تمام کنسول ها حطاب کرد.

قدرت، کیفیت، ویژگی های منحصر به فرد و بسیاری موارد دیگر توانسته اند به محبوبیت و فروش این کنسول بیفزایند. یکی دیگر از مواردی که خیلی برای بازیکنان مهم است، بازی های انحصاری این کنسول می باشد.
بازی هایی همچون The Last Of Us و God Of War و Uncharted و بسیاری دیگر از بازی ها از جمله Ghost Of Tsushima. تمام این بازی ها توانسته اند کنسول Play Station یا به اصطلاح، PS را بیش از پیش محبوب کند.
شاید بتوان تنها برندی که توانایی رقابت با Play Station را دارد، ایکس باکس ( Xbox ) دانست. زیر مجموعه شرکت مایکروسافت که در سال های اخیر توانست پا به پای Play Station پیشرفت کند. اما باید اقرار کرد هنوز هم نتوانسته است در زمینه فروش به پای این کنسول برسد.
با عرضه هر نسل جدید این کنسول، قابلیت های جدید و منحصر به فردی هم برای آن معرفی میشود. این قابلیت ها همگان را مجذوب خود میکند. همچنین با معرفی هر نسل خود، رکورد های جالبی هم از خود به جای میگذارد.
در این مطلب میپردازیم به عناوین جدید سرویس پلی استیشن پلاس اکسترا و پریمیوم. در ادامه با ما همراه باشید.

عناوین جدید سرویس PlayStation Plus اعلام شدند

شرکت سونی به تازگی به صورت رسمی از بازی های جدید سرویس پلی استیشن پلاس برای ماه می رونمایی کرد که در این بین شاهد عناوینی همچون Dishonored 2 و Watch Dogs Legion میباشیم.

دو عنوان Dishonored 2 و Dishonored: Death of The Outsider تنها برای کنسول Ps4 در دسترس خواهند بود. اما بازی Watch Dogs: Legion برای هر دو کنسول Ps4 و Ps5 موجود خواهد بود.

علاوه بر این عناوین، بازی های Humanity و Enhanced Games برای Ps4 و Ps5 و بازی Ratchet and Clank: Rift تنها برای PlayStation 4 در دسترس خواهد بود. کاربران کنسول های Ps4 و Ps5 میتوانند عناوین Humanity و Enhanced Games را با PSVR و PSVR 2 هم تجربه کنند.

اگر به بازی های ترسناک علاقه دارید، میتوانید The Evil Within 2 را هم تجربه کنید. اما فقط با Ps4. اما جای نگرانی نیست. اگر کاربر Ps5 هستید نیز میتوانید عنوان Thymesia را تجربه کنید. اما اگر به شبیه سازی های رانندگی علاقه دارید، میتوانید Bus Simulator 21: Next Stop را در هر دو کنسول تجربه کنید.

علاوه بر تمامی بازی های مذکور، عناوین زیر برای کاربران PlayStation 4 موجود خواهد بود:

  • > Story of Season: Friends of Mineral Town
  • > Rune Factory 4 Special
  • > Wolfenstein: Yongblood
  • > Rain World
  • > Conan Exiles
  • > Tomb Raider: Definitive Edition
  • > Rise of The Tomb Raider: 20 Year Celebration
  • > Shadow of Tomb Raider

همچنین بازی های Lake و Soundfall نیز برای هر دو کنسول Ps4 و Ps5 در دسترس خواهند بود. تمامی عناوین مذکور، از تاریخ 26 اردیبهشت ماه برای کاربران سطح اکسترا و پریمیوم موجود خواهد شد.

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.