Assassin’s Creed

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن Assassins-Creed-Valhalla-release-date-october-1024x576.jpg است سری بازی های Assassin’s Creed را میتوان یکی از پرطرفدار ترین بازی های ویدئویی دانست. اکنون نوبت به نسل جدید این سری بازی یعنی Assassin’s Creed Valhalla رسیده است تا روند عالی نسل های پیشین را ادامه دهد.

بازی های این مجموعه همیشه با ویژگی های جذاب خود توانسته اند بازیکنان زیادی را جذب خود کنند. سبک مبارزات فوق العاده. گرافیک خیلی خوب در زمان هر نسل. گاهی توقات هم چاشنی تخیل و داستان های افسانه ای. همه دست به دست هم داده اند تا این بازی را تبدیل به یکی از بهترین ها بکنند.

معمولا هر یک از نسل های این بازی، در یک کشور خاص هستند. نسل قبل از Valhalla، یعنی ادیسه، در یونان. نسل قبل آن، اوریجینز، در مصر. هر کدام در یک کشور. اکنون والهالا ما را به دنیای وایکینگ ها و حال و هوای آنها می برد.

والهالا دوازدهمین بازی از مجموعه Assassin’s Creed است که در تاریخ ۲۰ آبان برای کنسول های نسل هشتم و نهم و PC منتشر شد. اکنون نوبت نسل جدید این سری بازی محبوب میباشد تا ببینیم عملکرد آن در بازار چگونه خواهد بود و آیا میتواند مانند نسل های پیشین خود اسمی از خود به جا بگذارد یا خیر.

در این مطلب میپردازیم به خبر جدیدی درباره Assassin’s creed Mirage. در ادامه با ما همراه باشید.          

احتمال رونمایی از گیمپلی نسخه Mirage بازی اساسینز کرید در ماه آینده

یکی از شایعاتی که این روز ها به گوش میرسد، رونمایی از گیم پلی Assassin’s Creed Mirage در رویداد ماه آینده Ubisoft Forward میباشد.

یوبیسافت این بازی را نسخه ای مشابه با نسل های قدیم یعنی مخفیانه تر و متراکم تر معرفی کرد. این قضیه باعث شد که بسیاری از طرفداران سری های قدیمی بازی های اساسینز کرید، اشتیاق بیشتری برای معرفی این بازی داشته باشند. اکنون شایعات اخیر نیز به همین موضوع یعنی رونمایی از گیمپلی این بازی اشاره دارند.

در ماه مارس شرکت Ubisoft اعلام کرد که در رویداد E3 2023 شرکت نخواهد کرد و در عوض شوکیس Ubisoft Forward را برای تاریخ 12 ژوئن 2023 (22 خرداد ماه) در نظر دارد. بر اساس ادعای تام هندرسون، یکی از اینسایدر های نامدار دنیای گیم، یوبیسافت قصد دارد طی این رویداد، از گیمپلی Mirage رونمایی کند. هرچند که هنوز مشخص نیست در این رویداد اطلاعاتی از تاریخ انتشار این عنوان هم اعلام میشود یا خیر.

شایعات بسیاری درباره تاریخ انتشار Assassin’s Creed Mirage وجود دارد. شرکت یوبیسافت تاریخ عرضه این بازی را سال 2023 اعلام کرد. که بر اساس آن برخی میگویند این عنوان در ماه آگوست عرضه خواهد شد. برخی دیگر هم اعتقاد دارند که در عرضه این بازی هم شاهد تاخیر خواهیم بود و تا سال آینده باید منتظر آن باشیم.

 

شما عزیزان میتوانید اخبار مربوط به بازی ها و کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.