Assassin’s Creed

سری بازی های Assassin’s Creed را میتوان یکی از پرطرفدار ترین بازی های ویدئویی دانست. اکنون نوبت به نسل جدید این سری بازی یعنی Assassin’s Creed Mirage رسیده است تا روند عالی نسل های پیشین را ادامه دهد.

بازی های این مجموعه همیشه با ویژگی های جذاب خود توانسته اند بازیکنان زیادی را جذب خود کنند. سبک مبارزات فوق العاده. گرافیک خیلی خوب در زمان هر نسل. گاهی اوقات هم چاشنی تخیل و داستان های افسانه ای. همه دست به دست هم میدهند تا این بازی را تبدیل به یکی از بهترین ها کنند.

معمولا هر یک از نسل های این بازی، در یک کشور خاص هستند. نسل قبل از Valhalla، یعنی ادیسه، در یونان. نسل قبل آن، اوریجینز، در مصر. هر کدام در یک کشور. خود والهالا نیز ما را به دنیای وایکینگ ها و حال و هوای آنها می برد.

والهالا دوازدهمین بازی از مجموعه Assassin’s Creed است که در تاریخ ۲۰ آبان برای کنسول های نسل هشتم و نهم و PC منتشر شد. اکنون نوبت نسل جدید این سری یعنی Mirage میباشد تا ببینیم عملکرد آن در بازار چگونه خواهد بود و آیا میتواند مانند نسل های پیشین خود اسمی از خود به جا بگذارد یا خیر.

در این مطلب میپردازیم به خبر جدیدی درباره Assassin’s creed Mirage. در ادامه با ما همراه باشید.    

نقد ها و امتیازات جدید اساسینز کرید میریج

پس از انتشار اولین سری از نمرات بازی Assassin’s Creed اکنون با تعدادی دیگر از رسانه ها که اخیرا این بازی را نقد کردند با شما هستیم.

Gamespot:

نمره: 6 از 10

نقد: اساسینز کرید میریج یک پیش درآمد واقعی برای نسل قبل خود یعنی والهالا میباشد که با توجه به چیزی که از آینده باسم میدانیم میتواند تنها یک داستان پیچیده برای او باشد. شما نیاز به اطلاعات زیاد و به خصوصی برای درک تبدیل باسم از یک دزد خیابانی به یک Assassin ندارید. هرچند که شخصیت های نه چندان جذاب روی بازی تاثیر گذارند اما تاکید روی مخفی کاری در مردم و یک شهر تاریخی و غنی، باعث شکل گیری یک روند جذاب در این عنوان میشود.

Destructoid:

نمره: 7.5 از 10

نقد: کسانی که به دنبال بازگشت به ریشه های Assassin’s Creed هستند، عاشق Mirage خواهند شد. بعضی مکانیزم ها همانند پارکور، مخفی کاری و برخی مکانیزم های دیگر در بهترین حالت خود هستند. بغداد نیز یکی از بهترین شهر های این سری میباشد که تا به این لحظه در حال اکتشاف در آن میباشیم. اما شاید سراب واقعی این بوده است که سازندگان فکر میکردند بازگشت به ریشه ها بهترین تصمیم میباشد.

Gamers Heroes:

نمره: 9 از 10

نقد: میریج همان اساسینز کرید مورد انتظار بسیاری از طرفداران است. این بازی به ریشه ها احترام میگذارد و چالش و لذت استراتژی حول حملات مخفی را به کاربر القا میکند. این بازی به سادگی عملکرد قدیمی سری را با فلسفه طراحی مدرن ادغام میکند و یک دنیای عمیق به همراه داستانی از ابتدا تا انتها هیجان انگیز را به کاربران هدیه میکند.

VGC:

نمره: 8 از 10

نقد: Assassin’s Creed Mirage کوتام میباشد. یک سفر سریع و خونین به شهر بغداد. یک بازگشت مناسب و درخور به ریشه های این سری. میریج یک نفس تازه برای عناوین جهان باز ماجراجویی به حساب میرود.

Sektor.sk:

نمره: 8.5 از 10

نقد: در میریج سری اساسینز کرید به ریشه های خود بازمیگرددو بازیکنان را به درون دنیای باسم که بغداد میباشد غرق میکند. Mirage شامل گیمپلی متمرکز بر مخفی کاری در یک شهر شلوغ میباشد. جایی که رمز و راز های زیادی را به همراه دارد.

Metro GameCentral:

نمره: 7 از 10

نقد: Assassin’s Creed با این بازی به همراه گیمپلی مختصر و در شهری زیبا در خاورمیانه به ریشه های خود بازگشته است.

GameGrin:

نمره: 10 از 10

نقد: این لذتبخش است که یک اساسینز کرید دیگر به همراه داستانی هیجان انگیز و شخصیتی عالی ببینیم.

Slant Magazine:

نمره: 5 از 10

نقد: میریج باید چیزی فراتر از ساختاری باشد که قبلا هم در سری اساسینز کرید مشاهده کردیم.

 

 

شما عزیزان میتوانید اخبار مربوط به بازی ها و کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.