call of duty

به تازگی آماری جدید درباره سری بازی های Call of Duty منتشر شده است که نشان میدهد 48 درصد از بازیکنان این سری، کاربران پلی استیشن 4 میباشند.

بی شک سری بازی های کالاف دیوتی یکی از محبوب ترین و موفق ترین های دنیای گیم میباشند که هر ساله با عرضه نسخه های جدید کاربران جدیدی را نیز جذب خود میکند. جدید ترین محصول این سری یعنی Black Ops 6 نیز که به تازگی تاریخ رونمایی از آن مشخص شد، میتواند این روند موفقیت را ادامه دهد.

اما یکی از انتقاد هایی که درباره این عنوان یعنی Black Ops 6 وجود دارد این است که امکان دارد این بازی تنها برای PC و کنسول های نسل نهمی عرضه شود. هرچند که یکی دیگر از شایعاتی که این روز ها به گوش میرسید، این بود که احتمال عرضه آن برای کنسول های نسل هشتم نیز وجود دارد و تا حد زیادی هم این شایعات قوت گرفت.

اکنون با آمار جدیدی که تام هندرسون، یکی از اینسایدر های مطرح صنعت گیم، اعلام کرده است، اینطور به نظر میرسد که احتمال اینکه این شایعه به حقیقت بپیوندد زیاد است. به نقل از او 48 درصد کاربران Call of Duty از طریق پلی استیشن 4 این بازی را تجربه میکنند.

این رقم قابل توجه شاید بتواند نظر اکتیویژن را برای عرضه این عنوان برای کنسول های نسل هشتم تغییر دهد. این موضوع را هم باید در نظر بگیریم که با احتساب کاربران ایکس باکس وان، میتوانیم بگوییم اکثر کاربران سری کالاف دیوتی از کاربران کنسول های نسل هشتم میباشد.

اما اگر قرار باشد Black Ops 6 برای هر دو نسل منتشر شود، مسلما قادر نخواهد بود همانند سایر عناوین مدرن، از نهایت قدرت سخت افزاری بهره ببرد. این بدین معناست که نباید انتظار گرافیک و کیفیت حیرت انگیزی را از آن داشته باشیم.

بر اساس اعلام شرکت اکتیویژن، Call of Duty Black Ops 6 در رویداد بعدی ایکس باکس یعنی 9 ژوئن 2024 (20 خرداد 1403) و پس از اتمام کنفرانس خبری آن رونمایی خواهد شد.

 

شما عزیزان میتوانید اخبار کنسول های بازی، بازی ها و سایر اخبار دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.