ایکس باکس
ایکس باکس. یکی از معروف ترین و محبوب ترین برند های دنیا. برندی که توانسته است در زمینه مربوط به گیم، به خوبی خود را اثبات کند. کنسول های این برند را میتوان جدی ترین رقیب برای پلی استیشن دانست.
عرضه نسخه ارزان تر سرویس Xbox Game Pass
به تازگی شرکت مایکروسافت یک نظرسنجی در اینترنت انجام داد که در آن از کاربران خواست تا به یک سوال جواب دهند. این که آیا حاضرند در ازای هزینه کمتر نسبت به سرویس گیم پس ایکس باکس، محدودیت های بیشتری دریافت کنند یا خیر. یکی از انتخاب ها پرداخت مبلغ کمتر در ازای دریافت بازی های فرست پارتی Xbox با تاخیر بود که این تاخیر احتمالا تا ۶ ماه طول بکشد.
یکی دیگر از ویژگی های که ممکن است در این سرویس شاهد آن باشیم، وجود تبلیغات میباشد که هنوز مشخص نیست که این تبلیغات به چه صورت و یا به چه اندازه میباشد. دلیل عرضه چنین سرویسی را شاید بتوان به تمایل شرکت مایکروسافت برای افزایش تعداد کاربران Game Pass نسبت داد.
بر اساس گزارشی که شرکت مایکروسافت در اوایل سال جاری ارائه کرد، سرویس Xbox Game Pass بیش از ۲۵ میلیون کاربر دارد و پس از آن طی تحقیقات اداره تنظیم بازار انگلستان در معامله اکتیویژن بلیزارد، مشخص شد که این سرویس در حال حاضر روی ۶۳ میلیون کنسول در سراسر دنیا وجود دارد. همچنین بر اساس اعلام مدیرعامل مایکروسافت، کاربران این سرویس در PC نسبت به سال قبل ۱۵۹ درصد رشد را تجربه میکند و این سرویس به تنهایی موفق شد در سال ۲۰۲۱ مبلغ ۲٫۹ میلیارد دلار فقط بر روی کنسول، در آمد کسب کند.
دیدگاه کاربران
هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.