بازی The Evil Within 2

بازی The Evil Within 2 ادامه بازی The Evil Within است. این بازی توسط استودیو تانگو گیم ورکس (Tango Gameworks) در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. بازی ایول ویتین ۲ در ژانر وحشت است و بخشی از موفقیتش را مدیون سازنده خود یعنی شینجی میکامی (Shinji Mikami) است. کسی که به کمک سری بازی های Resident Evil توانست خودش را ثابت کند. اما وی در این بازی بیشتر نقش نظارت را بر عهده داشته است.

سباستین (شخصیت اصلی این بازی) در بازی ایول ویتین ۲ برخلاف نسل اول این بازی با انگیزه وارد دنیای یونیون میشود. او برای یافتن دخترش وارد این جهان شده و با ورود به آنجا، اهداف و مقصدش مشخص خواهند شد و باعث میشود برخلاف نسخه اول بازی، دیگر سردرگمی وجود نداشته باشد. در این نسل هم شما با ضعف ها و نقص هایی روبرو خواهید بود. اما در کل تجربه ی بسیار بهتری را نسبت به نسخه اولش ارائه میدهد.

اکنون گویا بازی The Evil Within 2 قرار است نرخ تصویر بیشتری را به کاربران نمایش دهد. در ادامه به این خبر میپردازیم. با ما همراه باشید.

افزایش نرخ تصویر بازی ایول ویتین در پلی استیشن ۵

بازی The Evil Within 2 به زودی برای پلی استیشن ۵ منتشر میشود. اما وبسایت دیجیتال فاندری دست به بررسی این محصول زده است. طبق گزارشات این وبسایت، این بازی توانسته با نرخ ثابت و واقعی ۶۰ فریم بر ثانیه روی Ps 5 اجرا شود. این علاوه بر بهبود های دیگر این بازی نسبت به نسخه Ps 4 است. یعنی در بخش های دیگر نیز این بازی توقع ها را به خوبی براورده کرده است.

در حال حاضر این بازی برای PC و Xbox One و Play Station 4 در دسترس است. کاربران به زودی میتوانند این بازی را برای Play Station 5 تجربه کنند.

شما عزیزان میتوانید اخبار کنسول های بازی، بازی ها و سایر اخبار دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.