بازی Northgard

اگر از دوست داران بازی های استراتژیک هستید شاید تا کنون اسم بازی Northgard را شنیده باشید. این بازی در پلتفرم های مختلف، با سبک جالب خود توانسته است، تعداد زیادی را جذب خود کند.

بازی نورثگارد اولین بار در سال ۲۰۱۷ برای PC و در سال قبل برای کنسول های نسل هشتم منتشر شد. سبک این بازی همانطور که گفتیم استراتژیک است. شما باید یک دهکده را تحت هدایت خود بگیرید. به تدریج آنرا تقویت کنید تا در مقابل حملات موجوداتی مانند اژدها و زامبی ها دوام بیاوردید. شرکت شایر گیمز (Shire Games) تا کنون توانسته است با ارائه آپدیت ها این بازی را جذاب تر از قبل کند. میتوان گفت که در زمینه فروش برای کنسول ها و Pc موفق هم بوده است.

به تازگی اخباری راجع به انتشار بازی Northgard برای گوشی های هوشمند به گوش میرسد که در ادامه به آن میپردازیم. با ما همراه باشید.

انتشار بازی نورثگارد برای گوشی های هوشمند

اکنون شرکت شایر گیمز به کمک استودیوی پلی دیجس (Play Digious) قصد دارد تا بازی Norhgard را برای اندروید و ios هم انتشار دهد. باید ببینیم ایا میتواند در زمینه فروش برای گوشی های همراه، همانند Pc و ایکس باکس و پلی استیشن، موفق باشد یا خیر.

هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این بازی مشخص نشده است. باید منتظر اخبار بیشتر باشیم. با ما همراه باشید تا در صورت وجود اخبار جدید، از ان مطلع شوید.

شما عزیزان میتوانید اخبار کنسول های بازی، بازی ها و سایر اخبار دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.