بازی The Last Guardian

بازی The Last Guardian را میتوان یکی از بهتزین های پلی استیشن و سوتی دانست. این بازی با محیط جالب و اسرار آمیز خود، شما را به دنیایی دیگر میبرد. شاید در نگاه اول فکر کنید که این بازی با داشتن تنها دو شخصیت بسیار خسته کننده و حوصله سر بر است.

اگر وارد بازی لست گاردین شوید و کمی پیش بروید اصلا دیگر به این کار ندارید که چرا این بازی تنها دو شخصیت دارد. اصلا ماهیت آنها چیست. به قدری که غرق این بازی میشوید که خودتان هم متعجب میشوید.

داستان بازی لست گاردین از این قرار است که پسرکی در ابتدا خود را درغاری تنها می یابد. هیچ چیز به یاد نمی آورد و نمیداند چه کسی یا چه چیزی نقش و نگار های رو بدنش را بوجود آورده. او با دیدن موجودی به نام تریکو و مداوا کردنش وارد داستان بازی میشود. این بازی بیشتر معمایی است و گهکاهی مبارزه ای. بازیکنان باید سعی کنند با حل کردن معما ها داستان بازی را پیش ببرند تا بتوانند از آن محیط بیرون بروند.

اکنون گویا کاربران میتوانند The Last Guardian را با کیفیت بالاتر تجربه کنند. در ادامه به این خبر میپردازیم. با ما همراه باشید.

افزایش کیفیت بازی لست گاردین

همانطور که گفته شد، بازی The Last Guardian یکی از پر طرفدار ترین بازی های سونی می باشد. اکنون کاربران پلی استیشن ۵ به علت قدرت بالای این کنسول، میتوانند این بازی را طور دیگری تجربه کنند. کاربران میتوانند بازی را با نرخ تصویر ۶۰ فریم بر ثانیه تجربه کنند. البته باید گفت که این قابلیت فقط مخصوص به نسخه بدون آپدیت می باشد. یعنی شما فقط با نسخه فیزیکی این بازی میتوانید آنرا با این نرخ تصویر تجربه کنید.

پس از آپدیت کردن، بازی لست گاردین محدود به نرخ تصویر ۳۰ فریم بر ثانیه میشود. پس تنها راه تجربه این بازی در ۶۰ فریم بر ثانیه، استفاده از نسخه فیزیکی میباشد.

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.