کنسول پلی استیشن

کنسول پلی استیشن (Play Station). پرفروش ترین و محبوب ترین کنسول بازی. زیر مجموعه شرکت سونی که توانسته است به صورت فوق العاده ای توجه همگان را به خود جلب کند. از نسل اول این کنسول یعنی Play Station 1 تا جدید ترین نسل آن که به تازگی با به بازار آمدنش توانسته برخی رکورد های فروش را جابجا کند. Play Station 5

بازی های جذابی که به صورت انحصاری برای این کنسول ارائه میشوند از ویژگی های خاص این کنسول می باشند. بازی هایی همچون: The Last Of Us و God Of War و Uncharted و بسیاری بازی های هیجان انگیز دیگر از جمله Ghost Of Tsushima که به تازگی منتشر شده است

جدی ترین و قوی ترین رقیب این کنسول را میتوان ایکس باکس دانست. کنسولی از شرکت مطرح و با تجربه Microsoft که به خوبی توانسته است پا به پای Play Station پیشرفت کند. البته باید گفت که هنوز در زمینه فروش نتوانسته است به پای پلی استیشن برسد.

چندی پیش مایکروسافت سرویس گیم پس خود را راه اندازی کرد و تا کنون توانسته است به خوبی آنرا هم پیشرفت دهد. در جدید ترین مصاحبه اقای جیم رایان، رئیس برند و کنسول پلی استیشن، وی به این سوال که چگونه قرار است به سرویس گیم پس مایکروسافت پاسخ دهند، واکنش داد. در ادامه به آن میپردازیم. با ما همراه باشید.

پاسخ جیم رایان به گیم پس

وی اینگونه بیان کرد که در واقع خبری در راه است اما نه اکنون. او در ادامه بیان کرد که سرویس Play Station Now، سرویس اشتراکی آنها است.

جیم رایان درباره عرضه بازی های آینده Bethesda برای کنسول پلی استیشن گفت که آنها کنترلی بر این موضوع ندارند و باید صبر کرد. در نهایت او افزود بازی های واقعی نسل جدید پس از چند سال منتشر خواهند شد.

شما عزیزان میتوانید اخبار بازی ها، کنسول های بازی و سایر اخبار دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.