Call of Duty

اگر از طرفداران بازی های تفنگی باشید، حتما تا کنون اسم بازی Call Of Duty را شنیده اید. این بازی ها از ابتدا تا کنون برای بسیاری خاطره انگیز بوده اند. بازیکنان با هر نسل جدید از این مجموعه، با ویژگی های جدید آن چالش های جدید و هیجان انگیزی را تجربه میکنند. از زمان انتشار اولین سری از این مجموعه تا به الان، این بازی ها توانستند نظرات مثبت بسیاری را به خود جلب کنند.

سری بازی های COD همیشه خط داستانی زیبایی داشته اند. یکی از دلایل اصلی جذابیت این بازی ها هم همین داستان آنها است. اکنون نیز با ورود نسل جدید این بازی یعنی Black Ops Cold War، توجه های بیشتری جذب این عنوان شده است
شاید نسخه های Warzone و Modern Warfare کالاف دیوتی را قبلا تجربه کرده باشید. اکنون کاربران با اخرین آپدیت این دو نسل بر روی ایکس باکس سری ایکس متوجه موضوعی شدند. آن هم این است که این بازی های کالاف دیوتی توانایی اجرا با نرخ تصویر ۱۲۰ فریم بر ثانیه را دارد. این میتواند یک خبر فوق العاده باشد. البته نکته جالب این است که این ویژگی در لیست تغییرات مذکور از سوی اکتیویژن ذکر نشد.
سری بازی های Call Of Duty همیشه مشخصات گرافیکی خوبی داشته اند. اما اکنون با این مشخصات، حتی بهتر از قبل میباشند.
در این مطلب میپردازیم به خبری جدید درباره بازی Call Of Duty Modern Warfare 2. در ادامه با ما همراه باشید.

نسخه کنسول کالاف دیوتی MW 2 نیاز به پیام امنیتی نخواهد داشت

اخیرا اکتیویژن و اینفینیتی وارد به طور رسمی اعلام کردند که نسل جدید Call of Duty یعنی Modern Warfare 2 نیاز به پیام امنیتی نخواهد داشت. علاوه بر آن کاربران کنسول های پلی استیشن ۴ و ۵ و همچنین ایکس باکس های سری اس و ایکس و وان، نیازی به وارد کردن شماره خود نخواهند داشت.

این اقدام امنیتی SMS Protection Policy نام دارد و هدف آن مقابله با بازیکنان سطح بالایی میباشد که با ساخت اکانت های متعدد خود را در مقابل بازیکنان سطح پایین تر قرار میدهند که که به این کار Smurfing میگویند و اعتراض خیلی ها را به همراه داشته است.

این پدیده در حدی پیش رفت که در ماه می سال ۲۰۲۰ سیاستی امنیتی مبتنی بر پیامک به نسخه PC بازی Warzone اضافه شد. اکتیویژن هم پیش تر اعلام کرد که این اتفاق برای نسخه های Modern Warfare 2 و Warzone 2 خواهد افتاد. البته اگر قبلا شماره خود را در نسخه اول Warzone ذخیره کرده اید دیگر نیازی به اینکار در نسل جدید نخواهید داشت.

شما عزیزان میتوانید اخبار کنسول های بازی، بازی ها و سایر اخبار دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.