بازی Ghost Of Tsushima

 

شاید بسیاری از شما با شاهکار جدید استودیو ساکرپانچ آشنا باشید. بازی Ghost Of Tsushima یا همان شبح سوشیما، محصول جدید این استودیو است که توانسته است فروش فوق العاده ای را رقم بزند.

ماجرای این بازی در کشور ژاپن اتفاق می افتد. البته همان طور که مشخص است، در ژاپن قدیم. داستان از این قرار است که حمله ای از جانب مغول ها صورت میگیرد. این حمله روی جزیره ای به نام سوشیما (Tsushima) متمرکز است. در این حمله، مغول ها تمام سامورایی های این سرزمین را قتل عام میکنند. تنها شاهزاده این سرزمین و عمویش باقی می مانند. اما مغول ها عموی شاهزاده را هم به اسارت میگیرند.
شما در نقش شاهزاده سرزمین سوشیما ظاهر میشوید و وظیفه دارید تا عموی خود و سرزمینتان را نجات دهید. این بازی با گرافیک عالی و خیره کننده اش توانسته است بسیاری از بازیکنان را جذب کنند.
این بازی توانست نظرات بسیاری را به خود جلب کند. که باعث کسب جوایز بسیاری شد. همچنین یکی از امتیازات مثبت بازی Ghost Of Tsushima، سبک مبارزات آن است. سبک مبارزات در بازی شبح سوشیما، به گونه ای درست شده اند که حس یک مبارزه واقعی را به بازیکن بدهند.
در ادامه میپردازیم به خبری جدید درباره Ghost Of Tsushima. در ادامه با ما همراه باشید.

بیش از ۱۰ میلیون فروش برای گوست آف سوشیما

 

اخیرا استودیو ساکرپانچ اعلام کرد که بازی پرطرفدار Ghost of Tsushima تا کنون بیشتر از ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته است که این رقم در اوایل سال ۲۰۲۲ تنها ۸ میلیون بود.

علاوه بر آن اعلام شد که بازیکنان بیش از ۷۸ میلیون عکس از درون بازی ثبت کردند و بیش از ۹۱ میلیون ماموریت بخش Legends را به پایان رساندند که رقم قابل توجهی است.

شما عزیزان میتوانید اخبار مربوط به بازی ها و کنسول های بازی و سایر اخبار مربوط به دنیای گیمینگ را به صورت به روز در سایت Zeox دنبال کنید.