بازی Rogue Company

شاید بسیاری از گیمر ها با بازی Rogue Company آشنایی داشته باشند. بازی RC یک بازی اکشن تیر اندازی می باشد که با سبک و ویژگی های منحصر به فرد خود توانسته است نظر مثبت بسیاری را بدست بیاورد. این بازی در واقع یک بازی شوتر سوم شخص تیم محور است.

بنابر بیان کارگردان نوآوری بازی، بازی RC قرار است به زودی سلاح ها و شخصیت ها و رویداد های جدیدی را به خود ببیند. این موارد میتوانند بازی را بیش از پیش برای مخاطبان هیجان انگیز کنند.

اکنون اخباری درباره ی انتشار بازی Rogue Company برای نسل جدید ایکس باکس یعنی Series X منتشر شده است که در ادامه به آن میپردازیم. با ما همراه باشید.

تاریخ انتشار بازی RC برای Xbox Series X

به تازگی خبری مبنی بر انتشار بازی Rogue Company برای ایکس باکس سری ایکس منتشر شد. زیاد طول نکشید که این خبر تایید شد و تاریخ انتشار آن هم مشخص شد.

این بازی در تاریخ ۲۰ ابان یعنی ۲ روز دیگر برای نسل جدید ایکس باکس منتشر میشود. شرکت های رز (Hi-Rez) هم به صورت همزمان، توسعه آنرا به عهده دارد.

Rogue company توانسته با کیفیت و جزئیات و نرخ تصویر عالی خود در کنسول نسل نهمی مانند سری ایکس ایکس باکس، بسیاری را حیرت زده کند. به نوعی فرای تصور بوده است. همینطور قرار است RC به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار بگیرد.

علاقه مندان هم اکنون میتوانند این بازی را در پلی استیشن ۴ . ایکس باکس وان، Pc و نینتندو سوئیچ تجربه کنند.

شما عزیزان میتوانید اخبار کنسول های بازی، بازی ها و سایر اخبار دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.