ایکس باکس

 

ایکس باکس. یکی از معروف ترین و محبوب ترین برند های دنیا. برندی که توانست در زمینه مربوط به گیم، به خوبی خود را اثبات کند. کنسول های این برند را میتوان جدی ترین رقیب برای پلی استیشن دانست.

ویژگی های عالی هر نسل. قدرت بسیار بالای آنها. امکانات منحصر به فرد Xbox و به ویژه بازی های انحصاری. همه از عواملی هستند که باعث شهرت و محبوبیت Xbox هستند. بازی هایی همچون: Forza Horizon و Forza Motorsport و Halo و بسیاری دیگر. همه از بازی های انحصاری این کنسول می باشند.
اما بعد از مدت ها انتظار نسل جدید این کنسول در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. گویا این نسل توانست همه از جمله خود شرکت مایکروسافت را غافلگیر کند. نسل جدید یا در واقع نسل های جدید این کنسول تحت عناوین Xbox Series X و Xbox Series S معرفی شدند.
همانطور که مدیر عامل این برند، اقای اسپنسر اعلام کرده بود، کنسول های جدید مایکروسافت بسیار موفق عمل کرده اند. این کنسول ها توانسته اند بزرگترین افتتاحیه ایکس باکس را از آن خود کنند. باید این موضوع را در نظر بگیریم که این افتتاحیه با وجود ویروس کرونا توانسته است همچین رکوردی بزند.
در این مطلب میپردازیم به خبری جدید درباره ایکس باکس. در ادامه با ما همراه باشید.

کنسول Xbox Series S بیشترین فروش را نسبت به سایر کنسول‌ ها در Black Friday امسال داشت

طبق تحلیل‌ های شرکت Adobe کنسول ایکس باکس سری اس در Black Friday بیشترین فروش را نسبت به رقبای خود کسب کرد.
این اطلاعات توسط تحقیقات جدید این شرکت برروی ۱ میلیون تماشاگر و نظرسنجی در بیش از هزار فروشگاه اینترنتی درباره محبوب‌ترین محصولات انجام شد.
چندی پیش مایکروسافت اعلام کرد که این کنسول در بعضی از مناطق در  سال گذشته بیشتر از Xbox Series X به فروش داشت.
شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.