FIFA

FIFA یکی از بهترین بازی های فوتبالی میباشد که در حال حاضر در بازار بازی های فوتبالی وجود دارد. اگر شما جز علاقه مندان به فوتبال هستید، باید تا کنون اسم بازی های فیفا را شنیده باشید. بازی های فوتبالی زیادی تا کنون عرضه شده اند اما هیچکدام به اندازه فیفا موفق نبوده اند. این بازی با هر نسل خود توانسته است بیشتر و بیشتر علاقه مندان را به خود جذب کند. اکنون نیز نوبت نسل جدید آن، یعنی FIFA 22 میباشد.
در نگاه اول به نسل های جدید این بازی، شابد متوجه تفاوت زیادی نسبت به نسل های قبل نشوید. اما اگر کمی به جزئیات توجه کنید به راحتی میتوانید تفاوت ها را مشاهده کنید. بهبود گیم پلی، افزایش گرافیک و بهبود حرکات بازیکنان و توپ. همه را با کمی دقت میتوانید مشاهده کنید.
بازی FIFA را میتوان یکی از موفق ترین بازی های شرکت EA دانست. شاید تنها رقیب این بازی، PES باشد. یکی دیگر از بازی های فوتبالی موفق در چند سال اخیر. اما PES هم هیچگاه نتوانست فروش و محبوبیت FIFA را داشته باشد. اما این به معنای بد بودن آن نمیشود و آن هم مخاطبان خود را دارد که کم هم نیستند.
فیفا با آپدیت هایی که برای بازی های خود منتشر میکند تغییراتی را هم به آنها اضافه میکند. این تغییرات صرفا مربوط به نقل و انتقالات و تیم ها نیستند. تمام این موارد دست به دست هم میدهند تا تجربه ای لذت بخش از یک بازی فوتبال برای شما فراهم شود.
در این مطلب میپردازیم به خبری درباره نسل جدید فیفا یعنی FIFA 23. در ادامه با ما همراه باشید.

حضور مجدد فیفا ۲۳ در صدر جدول فروش بریتانیا

در هفته اخیر شاهد حضور مجدد عنوان FIFA 23 در صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا بودیم. که وجود تخفیفات جمعه سیاه تاثیر به سزایی در فروش عناوین این هفته داشت.

بر اساس آمار فروش جدیدی که از هفته گذشته منتشر شد، فروش نسخه های فیزیکی بازی ها نسبت به سال قبل ۱۵ درصد افت داشته است. اما با همه این تفاسیر، عنوان فیفا ۲۳ توانست با رشد ۹۵ درصدی در فروش نسبت به هفته پیشین، صدر جدول را تصاحب کند. از مهم ترین عوامل رشد فوق العاده فروش این بازی علاوه بر کاهش قیمت آن، میتوان به حضور آن در باندل کنسول و شروع رقابت های جام جهانی اشاره کرد.

در جایگاه های دوم و سوم این جدول به ترتیب Call of Duty Modern Warfare 2 و Pokemon Violet قرار گرفتند. عنوان Modern Warfare 2 توانست بدون وجود تخفیف رشد ۹ درصدی را تجربه کند و به جایگاه دوم برسد. اما عنوان Pokemon Violet که در هفته گذشته در رده اول قرار داشت، با افت ۶۴ درصدی، به رده سوم سقوط کرد.

در لیست زیر میتوانید ۱۰ بازی پرفروش هفته بریتانیا را مشاهده کنید:

  1. > FIFA 23
  2. > Call of Duty Modern Warfare 2
  3. > Pokemon Violet
  4. > Mario Kart 8 Deluxe
  5. > God of War Ragnarok
  6. > Pokemon Scarlet
  7. > Sonic Frontiers
  8. > Nintendo Switch Sports
  9. > Just Dance 2023
  10. > Animal Crossing: New Horizons
شما عزیزان میتوانید اخبار بازی ها، کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.