Assassin’s Creed

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن Assassins-Creed-Valhalla-release-date-october-1024x576.jpg است

سری بازی های Assassin’s Creed را میتوان یکی از پرطرفدار ترین بازی های ویدئویی دانست. اکنون نوبت به نسل جدید این سری بازی یعنی Assassin’s Creed Valhalla رسیده است تا روند عالی نسل های پیشین را ادامه دهد.

بازی های این مجموعه همیشه با ویژگی های جذاب خود توانسته اند بازیکنان زیادی را جذب خود کنند. سبک مبارزات فوق العاده. گرافیک خیلی خوب در زمان هر نسل. گاهی توقات هم چاشنی تخیل و داستان های افسانه ای. همه دست به دست هم داده اند تا این بازی را تبدیل به یکی از بهترین ها بکنند.

معمولا هر یک از نسل های این بازی، در یک کشور خاص هستند. نسل قبل از Valhalla، یعنی ادیسه، در یونان. نسل قبل آن، اوریجینز، در مصر. هر کدام در یک کشور. اکنون والهالا ما را به دنیای وایکینگ ها و حال و هوای آنها می برد.

والهالا دوازدهمین بازی از مجموعه Assassin’s Creed است که در تاریخ ۲۰ آبان برای کنسول های نسل هشتم و نهم و PC منتشر شد.

در این مطلب میپردازیم به خبر جدیدی درباره Assassin’s creed Valhalla. در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

عرضه بخش نهایی اساسینز کرید والهالا به نام The Last Chapter

پیش تر شرکت یوبیسافت اعلام کرد که در پایان سال جاری شاهد یک محتوای جدید برای Assassin’s Creed Valhalla که آخرین آپدیت ابن عنوان میباشد، خواهیم بود. به تازگی نیز اطلاعاتی جدید از آن اعلام شد.

این آپدیت The Last Chapter نام دارد و همانطور هم که از نام آن پیداست، آخرین محتوا و آپدیت این بازی خواهد بود و در قالب یک ماموریت میباشد. شما در آن با اتمام پرونده آرک های داستانی و کرکتر های مختلف داستان بازی را به طور کامل به پایان خواهید رساند.

در حال حاضر زمان دقیق انتشار این آپدیت مشخص نمیباشد اما به محض اعلام، آنرا با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

 

شما عزیزان میتوانید اخبار مربوط به بازی ها و کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.