مامور ۰۰۷

حتما بسیاری از شما تا کنون نام مامور ۰۰۷ را شنیده اید. کد مربوط به مامور ویژه در سری فیلم های معروف جیمز باند. فیلم هایی که بسیاری، با آنها خاطره دارند. داستان های هیجان انگیز، مبارزه ها و اتفاقات هیجان انگیز. صحنه های اکشن بی نظیر و بسیاری از موارد دیگر که این فیلم ها را تبدیل به یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین فیلم ها کرده اند.

پس از انتشار فیلم های جیمز باند، کمپانی هایی اقدام به ساخت بازی های آن کردند. اما این بازی ها نتوانستند مانند فیلم های این مجموعه، موفق ظاهر شوند. این موفق نبودن دلیل بر بد بودن و یا کم طرفدار بودن آنها نبود. بلکه با وجود فیلم های فوق العاده این عنوان، توقعات عموم از بازی مامور ۰۰۷ جیمز باند بیشتر بود.

یکی دیگر که توجه بسیاری را از زمان انتشارش، به خود جلب کرد، هیتمن Hitman است. این مجموعه هم مانند جیمز باند اکشن میباشد اما با داستان متفاوت. هیتمن هم از جمله فیلم هایی است که از ابتدا تا کنون طرفداران خودش را داشته است. اما بر خلاف جیمز باند، بازی های هیتمن توانستند موفق عمل کنند و فروش و شهرت بهتری را کسب کنند. تا جایی که بازی های آنرا میتوان برای تمام پلتفرم ها به راحتی پیدا کرد.

اکنون خبری مبنی بر ساختن بازی مامور ۰۰۷ توسط سازندگان هیتمن منتشر شده است که در ادامه به آن میپردازیم. با ما همراه باشید.

به تازگی استودیو IO Interactive، با انتشار تیزری از پروژه جدید خود برگرفته از جیمز باند، رو نمایی کرد. این محصول در حال حاضر با نام Project 007 شناخته میشود. در حال حاضر اطلاعاتی از این محصول منتشر نشده است. فقط اینکه این پروژه بزرگترین ساخته این استودیو خواهد بود.

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها. اخبار کنسول های بازی و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.