ایکس باکس

 

ایکس باکس. یکی از معروف ترین و محبوب ترین برند های دنیا. برندی که توانسته است در زمینه مربوط به گیم، به خوبی خود را اثبات کند. کنسول های این برند را میتوان جدی ترین رقیب برای پلی استیشن دانست.

ویژگی های عالی هر نسل. قدرت بسیار بالای آنها. امکانات منحصر به فرد Xbox و به ویژه بازی های انحصاری. همه از عواملی هستند که باعث شهرت و محبوبیت Xbox هستند. بازی هایی همچون: Forza Horizon و Forza Motorsport و Halo و بسیاری دیگر. همه از بازی های انحصاری این کنسول می باشند.
اما بعد از مدت ها انتظار نسل جدید این کنسول در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. گویا این نسل توانسته است همه از جمله خود شرکت مایکروسافت را غافلگیر کند. نسل جدید یا در واقع نسل های جدید این کنسول تحت عناوین Xbox Series X و Xbox Series S معرفی شدند.
همانطور که مدیر عامل این برند، اقای اسپنسر اعلام کرده بود، کنسول های جدید مایکروسافت بسیار موفق عمل کرده اند. این کنسول ها توانستند بزرگترین افتتاحیه ایکس باکس را از آن خود کنند. باید این موضوع را در نظر بگیریم که این افتتاحیه با وجود ویروس کرونا توانست همچین رکوردی بزند.
در این مطلب میپردازیم به خبری جدید درباره کنترلر جدید ایکس باکس در ادامه با ما همراه باشید.

کنترلر جدید Xbox به نام Stellar Shift

هفته گذشته بود که طرحی از کنترلر جدید ایکس باکس سری ایکس و اس به نام Stellar Shift در وبسایت آمازون لو رفت. اکنون نیز شرکت مایکروسافت به صورت رسمی تصاویر این کنترلر را منتشر کرد و همانطور که معلوم بود نام آن Stellar Shift میباشد.

بر اساس اطلاعات موجود، این کنترلر ترکیبی از دو رنگ آبی و سوسنی میباشد که در زوایای مختلف رنگ های متفاوتی به کاربر نشان میدهد. همچنین بامپر ها و تریگر ها و قسمت پشتی آن جنسی متفاوت و جدید دارد.

کنترلر Stellar Shift در حال حاضر با قیمت های ۶۹٫۹۹ دلار و ۵۹٫۹۹ پوند به فروش میرود. البته لازم به ذکر است که شما با تهیه این کنترلر، به یک بک گراند متغیر برای ایکس باکس سری اس و یا ایکس خود دسترسی پیدا خواهید کرد و تنها زمانی که کنترلر به کنسول متصل شود میتوانید آنرا مشاهده کنید.

مایکروسافت برای سال ۲۰۲۳ برنامه های بزرگی دارد و همانطور که قبلا هم اعلام کردیم، باید منتظر انتشار عناوینی همچون Redfall، Starfield و Minecraft Legends در این سال باشیم و عرضه یک کنترلر جدید صرفا شروعی برای یک سال پر خبر و شلوغ خواهد بود.

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.