Assassin’s Creed

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن Assassins-Creed-Valhalla-release-date-october-1024x576.jpg است سری بازی های Assassin’s Creed را میتوان یکی از پرطرفدار ترین بازی های ویدئویی دانست. اکنون نوبت به نسل جدید این سری بازی یعنی Assassin’s Creed Valhalla رسیده است تا روند عالی نسل های پیشین را ادامه دهد.

بازی های این مجموعه همیشه با ویژگی های جذاب خود توانسته اند بازیکنان زیادی را جذب خود کنند. سبک مبارزات فوق العاده. گرافیک خیلی خوب در زمان هر نسل. گاهی توقات هم چاشنی تخیل و داستان های افسانه ای. همه دست به دست هم داده اند تا این بازی را تبدیل به یکی از بهترین ها بکنند.

معمولا هر یک از نسل های این بازی، در یک کشور خاص هستند. نسل قبل از Valhalla، یعنی ادیسه، در یونان. نسل قبل آن، اوریجینز، در مصر. هر کدام در یک کشور. اکنون والهالا ما را به دنیای وایکینگ ها و حال و هوای آنها می برد.

والهالا دوازدهمین بازی از مجموعه Assassin’s Creed است که در تاریخ ۲۰ آبان برای کنسول های نسل هشتم و نهم و PC منتشر شد. اکنون نوبت نسل جدید این سری بازی محبوب میباشد تا ببینیم عملکرد آن در بازار چگونه خواهد بود و آیا میتواند مانند نسل های پیشین خود اسمی از خود به جا بگذارد یا خیر.

در این مطلب میپردازیم به خبر جدیدی درباره Assassin’s creed Mirage. در ادامه با ما همراه باشید.        

 

تغییر و بهبود مکانیزم ها در نسخه Mirage اساسینز کرید

  شرکت یوبیسافت به تازگی اعلام کرد که عنوان جدید این شرکت یعنی Assassin’s Creed Mirage، در کنار بهره مندی از مکانیزم های جدید، مکانیزم ها و سیستم های قدیمی را نیز ارتقا میدهد.

شرکت Ubisoft قبلا هم اعلام کرد که این عنوان، ترکیبی از نسخه های قبل و عناصر نقش آفرینی نسخه های جدید تر میباشد. اکنون نیز به طور رسمی و در مجله این ماه Play، این قضیه را بیان کرد که تنوع گیم پلی نسخه Mirage با توجه به وجود مکانیزم های جدید، بیشتر خواهد بود. ما در نسخه های قبلی سری بازی های اساسینز کرید هم شاهد وجود مکانیزم های جدید بودیم. اما موردی که یوبیسافت به آن اشاره دارد، این است که این مکانیزم های جدید با قدیمی ها بسیار هماهنگ و یکدست خواهند شد.

مثلا شخصیت اصلی این بازی یعنی Basim، همانند سه نسخه قبل یعنی Origins، Odyssey و Valhalla، عقابی به نام Enkidu دارد. اما تفاوت آن با نسخه های پیشین کجاست؟ اکنون شما دیگر نمیتوانید در هر زمانی از عقاب خود استفاده کنید چرا که امکان دارد دشمنان آنرا با تیر کمان خود مورد هدف قرار دهند و به آن آسیب بزنند. در کنار این، شما قابلیتی جدید را شاهد خواهید بود که به کمک آن میتوانید افرادی را مشخص کنید و خیلی سریع آنهارا بکشید که بسیار میتواند کارآمد باشد. همچنین شما میتوانید در موقعیت های مختلف از اسلحه های مختلف نیز استفاده کنید. برای مثال دارت بادی و یا بمب دودزا که در مواقع فرار میتوانند بسیار کارآمد باشند.

عنوان Mirage در سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و همچنین PC منتشر خواهد شد.

 

 

شما عزیزان میتوانید اخبار مربوط به بازی ها و کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.