شرکت Take Two

شرکت Take two یا همان تیک تو، یک شرکت چند ملیتی است که دفتر آن در آمریکا قرار دارد. این شرکت صاحب برخی استودیو های به نام مانند RockStar Games و ۲K Games می باشید و میتوان گفت تاثیر به سزایی در ساخت و فروش بازی هایی همچون Grand Theft Auto و Red Dead Redemption داشته است. شرکت تیک تو سابقه ی خیلی خوب و درخشانی در صنعت گیم دارد و قرار است بهتر هم شود.

همچنین از دیگر اثار شرکت تیک تو میتوان به عناوین زیر اشاره کرد. Bully , BioShock , Mafia , Boarder lands , Max Payne , بازی La Nore و بسیاری دیگر از بازی هایی که توانستند مطرح شوند.

شرکت Codemasters

شرکت Codemasters یک شرکت بریتانیایی است که کار آن، توسعه بازی های ویدئویی است. ۵۰ درصد سهام این شرکت در سال ۲۰۱۰ توسط یک شرکت هندی خریداری شد. در همان سال بازی Lord Of The Rings Online به صورت رایگان انتشار یافت.

در سال ۲۰۱۲ هم قرار شد که بازی های ریسینگ این شرکت تحت عنوان Codemasters Racing شناخته شوند. از آن موقع بازی های ریسینگ مطرحی همچون F1 و Dirt توسط این شرکت عرضه شد

پیش از این اعلام شده بود که کمپانی Take Two در تلاش برای تصلحب Codemasters است. به تازگی خبری در این باره منتشر دشه است که در ادامه به آن میپردازیم. با ما همراه باشید.

عدم تصاحب شرکت Codemasters

شرکت Take Two امروز اعلام کرد که پیشنهاد خود برای خرید کمپانی Codemasters را لغو کرده است. به طور دقیق بیان نشد که با پیشنهاد بالاتری بازخواهند گشت یا خیر. اما به نظر میرسد که آنها هم اکنون به دنبال فرصت دیگری خواهند بود و مالکیت نهایی سازندگان سری Dirt و F1 به الکترونیک ارتس خواهد رسید.

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.