ایکس باکس

 

ایکس باکس. یکی از معروف ترین و محبوب ترین برند های دنیا. برندی که توانسته است در زمینه مربوط به گیم، به خوبی خود را اثبات کند. کنسول های این برند را میتوان جدی ترین رقیب برای پلی استیشن دانست.

ویژگی های عالی هر نسل. قدرت بسیار بالای آنها. امکانات منحصر به فرد Xbox و به ویژه بازی های انحصاری. همه از عواملی هستند که باعث شهرت و محبوبیت Xbox هستند. بازی هایی همچون: Forza Horizon و Forza Motorsport و Halo و بسیاری دیگر. همه از بازی های انحصاری این کنسول می باشند.
اما بعد از مدت ها انتظار نسل جدید این کنسول در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. گویا این نسل توانسته است همه از جمله خود شرکت مایکروسافت را غافلگیر کند. نسل جدید یا در واقع نسل های جدید این کنسول تحت عناوین Xbox Series X و Xbox Series S معرفی شدند.
همانطور که مدیر عامل این برند، اقای اسپنسر اعلام کرده بود، کنسول های جدید مایکروسافت بسیار موفق عمل کرده اند. این کنسول ها توانستند بزرگترین افتتاحیه ایکس باکس را از آن خود کنند. باید این موضوع را در نظر بگیریم که این افتتاحیه با وجود ویروس کرونا توانست همچین رکوردی بزند.
در این مطلب میپردازیم به خبری درباره سرویس گیم پس ایکس باکس. در ادامه با ما همراه باشید.

۱۲۰ میلیون کاربر فعال در ماه برای سرویس Xbox Game Pass

بر اساس اعلام رسمی شرکت مایکروسافت، متوجه شدیم که تعداد کاربران فعال ماهانه سرویس گیم پس ایکس باکس، در سه ماهه منتهی به دسامبر سال ۲۰۲۲ بیش از ۱۲۰ میلیون میباشد که در نوع خودش رقمی فوق العاده میباشد.

ساتیا نادلا (Satya Nadella) مدیر عامل شرکت مایکروسافت، در جلسه ارائه گزارش مالی سه ماهه قبل ایکس باکس اعلام کرد:

“ما به جاه طلبی خود در جهت ارائه خدمات بیشتر به بازکنان برای تجربه بازی های مختلف در هر زمان و مکان و روش های مختلف، ادامه میدهیم. رکورد های جدید و بسیار خوبی را از سرویس گیم پس در زمینه ساعات انجام بازی ها و تعداد پلتفرم های فعال در ماه مشاهده کردیم و متوجه شدیم که تعداد کاربران فعال ماهانه این سرویس در سه ماهه گذشته به بیش از ۱۲۰ میلیون نفر رسید. ما همچنان به سرمایه گذاری در این سرویس ادامه میدهیم.

در این بازه سه ماهه با Riot Games همکاری کردیم عناوین رایانه شخصی و موبایل این شرکت را در کنار محتوای پریمیوم در اختیار کاربران خود قرار دهیم. ما از سری بازی های AAA شامل عناوین جدید و مهیج شرکت ZeniMax و همچنین استودیو های توسعه بازی، بسیار رضایت داریم و در رویداد جدید خود اطلاعات و جزئیات بیشتری را از این بازی ها منتشر میکنیم”

 

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، اخبار کنسول ها و سایر اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.