Marvel’s Avengers

نام Avengers شاید برای اکثر شما آشنا باشد. داستان های ابر قهرمانی که مورد علاقه اکثریت بوده است. از ابتدا تا کنون. از کمیک ها و فیلم های آن گرفته تا اکنون که نوبت به بازی آن رسیده است.

ماجرای کلی این سری ها، نجات دنیا توسط گروهی از ابرقهرمانان میباشد. در طول این داستان ها این ابر قهرمان ها سعی دارند با مقابله با موجودات بیگانه، زمین را نجات دهند. داستان کمیک و فیلم و بازی آن همین است. ابر قهرمان هایی مانند: کاپیتان آمریکا، هالک، مرد آهنی، تور و …

شاید بتوان یکی از دلایل موفقیت بازی های این سری را موفقیت فیلم آن در فروش و جذب هوادار دانست. سری فیلم های اونجرز را بی شک میتوان یکی از بهترین های تاریخ دانست. شکی نیست که این قضیه در قروش و عملکرد بازی ها آن بی تاثیر نبوده است. البته باید به سبک بازی و گرافیک بازی های آن هم برای دلایل موفقیت این بازی اشاره کرد.

سری بازی های Avengers معمولا برای کنسول های بازی، فروش قابل قبولی داشته اند. اما طی خبر شوکه کننده ای، مشخص شد که ۹۷ درصد از پلیر های این بازی در استیم کم شده است.

با ما همراه باشید.

در حالی که بازی اونجرز از کمپانی اسکوئر انیکس، یکی از پر خرج ترین بازی های نسل به حساب می آید، در حال حاضر تنها ۶۱۶ نفر در استیم در حال تحربه این بازی می باشند.

هرچند باید به موضوعی اشاره کرد. آن هم اینکه بیشتر فروش بازی Marvel’s Avengers، برای کنسول های بازی بوده است. اما با توجه به لیست پر مخاطب ترین بازی های پلی استیشن و ایکس باکس، هیج خبر امید بخشی از آن سمت هم به گوش نمیرسد.

شما عزیزان میتوانید اخبار سایر بازی ها، کنسول ها و اخبار مربوط به دنیای گیم را در سایت Zeox دنیال کنید.