League Of Legends

اگر اهل بازی های فانتزی و آنلاین هستید، حتما تا کنون نام بازی League Of Legends را شنیده اید. این بازی از زمان انتشارش تا به حال توانسته است کاربران زیادی را به سمت حود بکشاند.

شما در بازی لیگ آف لجندز در نقش یک هیرو یا همان قهرمان ظاهر میشوید. در ابتدای بازی شما هیروی مورد نظر خود را انتخاب کرده و وارد بازی میشوید. بازیکنان در دو تیم ۵ نفره به نبرد هم میروند. تیمی پیروز میدان است که زودتر بیس یا همان مقر تیم دشمن را نابود کند.

شما در بازی لیگ آف لجندز با آیتم ها و لول های روبرو هستید. آیتم های وسایلی هستند که میتوانید آنهارا برای تقویت هیروی خود خریداری کنید. برخی آیتم ها را با یکدیگر ترکیب کنید تا یک آیتم قدرتمند ساخته شود. البته لازم به ذکر است که هر آیتمی برای هر هیرویی مناسب نمیباشد. هر هیرو با لول ها یا همان قدرت های مخصوص به خودش، نوع بازی و آیتم خاصی را میطلبد. هرچه تجربه شما در این بازی بیشتر شود و بیشتر بازی کنید، بیشتر هم متوجه چگونگی بازی با هر هیرو میشوید. به اصطلاح قلق آن دستتان می آید.

لیگ آف لجندز را در کنار دوتا ۲ یا همان Dota II میتوان از محبوب ترین بازی های این سبک دانست. این دو بازی بسیار به یکدیگر شباهت دارند و شاید در نگاه اول متوجه تفاوتی نشوید.

اکنون اخباری راجع به ساخت یک بازی جدید از League Of Legends منتشر شده است که در ادامه به آن میپردازیم. با ما همراه باشید.

ساخت بازی جدید از لیگ آف لجندر در سبک MMO

آقای Greg Street از Riot Games در توییتر خود اعلام کرد که در حال ساخت یک بازی جدید از League Of Legends در سبک MMO هستند. تا کنون پروژه های مختلفی در سبک های مختلف برگرفته از عنوان لیگ آف لجندز معرفی شده اند. همانند Ruined King. باید منتظر باشیم تا ببینیم بازی جدید چگونه خواهد بود. هنوز اطلاعات دقیقی از آن در دسترس نیست.

شما عزیزان میتوانید اخبار کنسول های بازی، بازی ها و سایر اخبار دنیای گیم را در سایت Zeox دنبال کنید.