ایکس باکس

ایکس باکس. یکی از معروف ترین و محبوب ترین برند های دنیا. برندی که توانسته است در زمینه مربوط به گیم، به خوبی خود را اثبات کند. کنسول های این برند را میتوان جدی ترین رقیب برای پلی استیشن دانست.

یکی از دلایل موفقیت Xbox، بی شک بازی های آن بوده است. بازی هایی همچون Forza Horizon، Forza Motorsport، Gears Of War و مجموعه پر طرفدار Halo. کنسول Xbox را در زمینه بازی های انحصاری میتوان بعد از پلی استیشن قرار داد. بازی های انحصاری پلی استیشن تعداد بیشتری دارند و میتوان گفت بسیار شناخته شده تر هستند. اما این دلیل بر خوب نبودن این کنسول نمیشود. کنسول های ایکس باکس معمولا توانسته اند از لحاظ سخت افزاری برتری خود را نشان دهند.

بعد از مدت ها انتظار نسل جدید این کنسول در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. گویا این نسل توانسته است همه از جمله خود شرکت مایکروسافت را غافلگیر کند.

همانطور که مدیر عامل این برند، اقای اسپنسر اعلام کرده بود، کنسول های جدید مایکروسافت بسیار موفق عمل کرده اند. این کنسول ها توانسته اند بزرگترین افتتاحیه ایکس باکس را از آن خود کنند. باید این موضوع را در نظر بگیریم که این افتتاحیه با وجود ویروس کرونا توانسته است همچین رکوردی بزند.

دیروز بزرگترین لانچ تاریخ Xbox رقم خورد. فیل اسپنسر رئیس برند Xbox، از تمام هواداران تشکر کرد. وی اعلام کرد که آنها بزرگترین لانچ تاریخ خود را پشت سر گذاشته اند.

همچنین نسبت به نسل های قبل، در کشور های بیشتری فروش داشته اند. باید ببینیم آیا این نسل Xbox میتواند در فروش از رقیب دیرینه خود یعنی پلی استیشن پیشی بگیرد یا خیر.

شما عزیزان میتوانید سایر اخبار مربوط به دنیای گیمینگ از جمله کنسول های بازی و اخبار انواع بازی های روز دنیا را در سایت Zeox دنبال کنید.